Geo-marketing
Show full item record
No preview available
Title:
|
Geo-marketing |
Author: |
Indra, Petr
|
Advisor: |
Soukalová, Radomila
|
Abstract:
|
Práce Geomarketing se v teoretické části věnuje především zařazení geomarketingu mezi ostatní odvětví marketingu. Zasazuje Geomarketing mezi disciplíny, které pomáhají při vytváření a realizaci marketingové strategie. Dále se autor v práci zabývá aplikací geomar-ketingu v oblasti telekomunikací. Aplikuje jednotlivé části geomarketingu na situace ve společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s. a pokouší se pomocí analýzy potvrdit hy-potézu, že lidé žijící ve stejné oblasti mají podobné chování. V projektové části autor navr-huje úpravu komunikace společnosti při využití geomarketingu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10082
|
Date:
|
2009-04-27 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2011
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
E
10605
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account