Komunikační aktivity prodeje biopotravin v supermarketech Tesco a InterSpar
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Podlešák, Petr
|
|
dc.contributor.author |
Forétová, Alexandra
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T02:14:31Z |
|
dc.date.available |
2010-07-18T02:14:31Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/10090
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu komunikačních aktivit prodeje biopotravin v supermarketech Tesco a Interspar. Cílem práce je zjistit současný stav komunikačních aktivit prodeje biopotravin v daných supermarketech. Dosažením tohoto cíle budu schopna samostatně podat návrhy na zlepšení komunikace biopotravin v obou supermarketech. Zvolenými pracovními metodami jsou analýza a dotazníkové šetření. V teoretické části se zabývám teoretickými poznatky o marketingových komunikacích, marketingovém výzkumu a trendu biopotravin získanými. Praktická část bakalářské práce potom rozšiřuje teoretické poznatky o analýzu komunikačních aktivit prodeje biopotravin z hlediska instore reklamy a webových stránek. Na základě zjištěné nedostatečné instore komunikace k zákazníkům bylo provedeno také dotazníkové šetření spokojenosti zákazníků s nabídkou biopotravin. |
cs |
dc.format |
55s., 13s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1502767 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
Internet
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
dotazníkové šetření
|
cs |
dc.subject |
biopotraviny
|
cs |
dc.subject |
ekologické zemědělství
|
cs |
dc.subject |
instore reklama
|
cs |
dc.subject |
maloobchodní mix
|
cs |
dc.subject |
webová stránka
|
cs |
dc.subject |
Marketing communication
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
Internet
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
organic food
|
en |
dc.subject |
organic farming
|
en |
dc.subject |
instore advertising
|
en |
dc.subject |
retail mix
|
en |
dc.subject |
website
|
en |
dc.title |
Komunikační aktivity prodeje biopotravin v supermarketech Tesco a InterSpar |
cs |
dc.title.alternative |
Bioproducts retail and its Communication activities at Tesco and Interspar |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kotyzová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2009-06-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
Bachelor's thesis focuses on the analysis of sales organic food communication acti-vities in the supermarkets Tesco and Interspar. The aim of this work is to determine the current state of communication activities of organic food sales in the supermarkets. By achieving this goal I will be able to submit my own proposals for improving communication of organic food sales in both supermarkets. Working methods used in the processing of work is the analysis and the marketing research. In the theoretical part, I am dealing with theoretical knowledge of marketing communications, marketing research and trend in or-ganic food detail gauner from professional publications. The practical part then extends on the analysis of instore advertising in the supermarketsTesco and Interspar and the website analysis. The marketing research was carried out on the basis of the lack of instore com-munications to customers. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
10502
|
|
dc.date.assigned |
2009-01-12 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account