Projekt zavedení prvků CRM jako konkurenční výhody firmy VITRUM Sterilizace, spol. s r.o.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt zavedení prvků CRM jako konkurenční výhody firmy VITRUM Sterilizace, spol. s r.o. |
Author: |
Žerníčková, Kateřina
|
Advisor: |
Kozák, Vratislav
|
Abstract:
|
Diplomová práce se zabývá zavedením prvků CRM jako konkurenční výhody firmy Vitrum Sterilizace, spol. s r.o. Projekt má za cíl vytvořit jednotný systém pro zaznamenávání veškerých informací o zákazníkovi, pro segmentaci zákazníků a pro správné působení na ně. V teoretické části jsem se snažila zachytit veškeré informace o CRM, které jsou potřebné pro mou práci. Následuje analytická část, kde jsem představila firmu Vitrum Sterilizace, analyzovala současný stav jejího CRM a provedla průzkum spokojenosti zákazníků. V projektové části jsem navrhla způsob segmentace zákazníků do jednotlivých skupin a u těchto skupin jsem navrhla způsob komunikace s nimi. Na konci práce jsem provedla nákladovou a rizikovou analýzu, kde jsem uvedla předpokládané náklady a možná rizika, která by se mohla vyskytnout. Výsledky práce jsem shrnula v závěru. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10096
|
Date:
|
2009-05-04 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
A
12455
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account