Marketingová strategie závodu Obaly v období ekonomické recese

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová strategie závodu Obaly v období ekonomické recese

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hampl, Josef
dc.contributor.author Melicharová, Eva
dc.date.accessioned 2010-07-18T02:29:35Z
dc.date.available 2010-07-18T02:29:35Z
dc.date.issued 2009-04-28
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/10120
dc.description.abstract Účelem této bakalářské práce je vytvoření optimální marketingové strategie pro závod Obaly společnosti ZÁLESÍ, a.s. v období ekonomické recese. Teoretická část je věnována vymezením základních teoretických pojmů z oblasti marketingové strategie. V návaznosti na teoretickou část je zpracována část analytická obsahující potřebné analýzy pro stanovení dílčích cílů, které jsou základem pro vypracování jednotlivých strategických scénářů. V závěrečné části jsou shrnuty dosažené výsledky za první třetinu roku cs
dc.format 75 s., 7 s. obr. priloh. cs
dc.format.extent 2132520 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject strategie cs
dc.subject ekonomická recese cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject strategický cíl cs
dc.subject krizový scénář cs
dc.subject strategický scénář cs
dc.subject implementace strategie cs
dc.subject strategy en
dc.subject economic recession en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject strategic aim en
dc.subject crisis plan en
dc.subject strategic plan en
dc.subject strategy implementation en
dc.title Marketingová strategie závodu Obaly v období ekonomické recese cs
dc.title.alternative Marketing strategy of division Obaly in the period of economic recession en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Brišová, Hana
dc.date.accepted 2009-09-02
dc.description.abstract-translated Purpose of this bachelor thesis is creating of the optimal marketing strategy for the division Obaly of the company ZÁLESÍ a.s. in the period of economical recession. There is basic theoretic concepts of the marketing strategy in theoretical part. In sequence of this theoretical part is processed analytical part which contains necessary analyses for setting up of the partial aims which are basis for conduct of the particular strategic plans. There are summed up records of the first third of the year 2009 in the final part. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 13053
dc.date.assigned 2009-02-24
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
melicharová_2009_bp.pdf 2.033Mb PDF View/Open
melicharová_2009_vp.doc 72Kb Microsoft Word View/Open
melicharová_2009_op.doc 45.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account