Motiv koně v reklamě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Motiv koně v reklamě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Podlešák, Petr
dc.contributor.author Velísková, Vendula
dc.date.accessioned 2010-07-18T02:41:15Z
dc.date.available 2010-07-18T02:41:15Z
dc.date.issued 2009-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/10141
dc.description.abstract Bakalářská práce je zpracovaná na téma "Motiv koně v reklamě". Hlavním důvodem této práce je vytvořením podkladu pro zatím nepopsané téma na území ČR. V teoretické části jsou zpracovány poznatky z oblasti marketingové komunikace se zaměřením na reklamu a také obecné a základní poznatky z oblasti sémiotiky. Praktická část analyzuje vybrané reklamní sdělení, která obsahují motiv koně. Vlastní analýza vybraných reklam se zaměřuje na rozkódování sémiotického sdělení obsaženého v analyzovaném díle. V závěru práce jsou navrženy doporučení pro využití tohoto symbolu. cs
dc.format 63 cs
dc.format.extent 3493304 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject kůň v reklamě reklama kůň analýza reklamního sdělení sémiotika motiv koně cs
dc.subject horse in advertising advertising analyse of the advertising communication semiotics theme of horse en
dc.title Motiv koně v reklamě cs
dc.title.alternative Theme of horse in advertising en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Křížek, Zdeněk
dc.date.accepted 2009-06-01
dc.description.abstract-translated My bachelor work's theme is "horse in advertising". The main reason for this research is the fact it has never been analysed in CR. In the theoretical part there are some marketing communications findings directed to the advertising and semiotics. The practical part analyses the choosen advertising communication including the item of horse. The analyse is directed to decoding the semiotic communication inside the analysed peace. By the end of the practical part there are some proposals for the usage of the symbol. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10538
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
velísková_2009_bp.pdf 3.331Mb PDF View/Open
velísková_2009_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open
velísková_2009_op.doc 59.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account