dc.contributor.advisor |
Kulíšková, Klára
|
|
dc.contributor.author |
Tlusťák, Adam
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T03:03:28Z |
|
dc.date.issued |
2009-04-28 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/10180
|
|
dc.description.abstract |
Úkolem této práce je zanalyzovat konkurenční prostředí společnosti Mercedes-Benz Česká Republika s.r.o. - LKW Retail na území ČR. Konkurenční prostředí je analyzováno z hlediska tržního, pomocí teorie P. Kotlera a jeho konkurenčních strategií, a samozřejmě také odvětvového, které je analyzováno pomocí Porterova pěti faktorového modelu. K řešení jsem využil jak veřejně dostupné zdroje a údaje, tak i interní materiály společnosti Mercedes-Benz Česká Republika s.r.o., ke kterým mám z pozice zaměstnance této spo-lečnosti přístup. Závěr práce obsahuje vyhodnocení konkurenčního prostředí a konkurence-schopnosti společnosti Mercedes-Benz Česká Republika s.r.o. - LKW Retail a návrh možných doporučení. |
cs |
dc.format |
141 |
cs |
dc.format.extent |
2357475 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 28.04.2039 |
|
dc.subject |
Analýza konkurenčního prostředí
|
cs |
dc.subject |
Porterův pěti faktorový model
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
strate-gické marketingové plánování
|
cs |
dc.subject |
The analyse of competitive surroundings
|
en |
dc.subject |
the Porter five factor model
|
en |
dc.subject |
SWOT analyse
|
en |
dc.subject |
the strategical marketing planning
|
en |
dc.title |
Analýza konkurenčního prostředí společnosti Mercedes-Benz Česká Republika s.r.o. - LKW Retail na území České Republiky |
cs |
dc.title.alternative |
The analysis of the competitive environment of the company Mercedes-Benz Česká Reblika s.r.o. - LKW Retail on Czech soil |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vránová, Šárka |
|
dc.date.accepted |
2009-05-26 |
|
dc.date.vskp-available |
2039-04-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main aim of this work is to analyse competitive surroundings of Mercedes-Benz Czech Republic Ltd. company. Competitive surroundings is analyse from point of market view with the help of P. Kotler theory and his competitive strategies and of course from the point of branch view, which is analyse by the Porter five factor model. In order to solve this problem I used both public available sources and data and inner materials of Mercedes-Benz Czech Republic Ltd. company which are open for me as an employee of this copany. The conclusion of this work contains the evaluation of competitive surroundings and com-petition of Mercedes-Benz Czech Republic Ldt. company - LKW Retail and the proposal of possible rocommendations. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
13059
|
|
dc.date.assigned |
2009-02-24 |
|
utb.result.grade |
A |
|