Analýza komunikace se zákazníky ve společnosti ACTIVA spol. s r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza komunikace se zákazníky ve společnosti ACTIVA spol. s r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Lešingrová, Romana
dc.contributor.author Tesařová, Lenka
dc.date.accessioned 2010-07-18T03:05:13Z
dc.date.available 2010-07-18T03:05:13Z
dc.date.issued 2009-05-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/10184
dc.description.abstract Předložená bakalářská práce je zaměřena na analýzu komunikace se zákazníky ve společnosti ACTIVA spol. s r.o. První část je věnována především teoretickým pojmům tématu komunikace a komunikace se zákazníky. V praktické části je představena společnost a provedena analýza komunikace se zákazníky z pohledu marketingového mixu a komunikačního mixu. Na základě výsledků analýzy jsou navržena doporučení pro společnost ACTIVA spol. s r.o. cs
dc.format 66 s., 5 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 735987 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Zákazník cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject služby cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject Costumer en
dc.subject communication en
dc.subject services en
dc.subject communications mix en
dc.title Analýza komunikace se zákazníky ve společnosti ACTIVA spol. s r.o. cs
dc.title.alternative Analysis of the communication with customers in ACTIVA Ltd. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pavelka, Otakar
dc.date.accepted 2009-06-12
dc.description.abstract-translated The present bachelor thesis focuses on the analysis of communication with customers in the company ACTIVA Ltd. The first part introduces theoretical terminology connected with the sphere of communication and communication with customers. The practical part presents the company and analyses their communication with customers from the point of view of marketing mix and communication mix. Based on the analysis results, recommendations for ACTIVA Ltd. company are provided. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/116 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 11603
dc.date.assigned 2009-03-16
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
tesařová_2009_bp.pdfBlocked 718.7Kb PDF View/Open
tesařová_2009_vp.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open
tesařová_2009_op.pdf 1.093Mb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account