Děti jako cílová skupina z hlediska etiky reklamy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Děti jako cílová skupina z hlediska etiky reklamy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Křížek, Zdeněk
dc.contributor.author Řepková, Lucie
dc.date.accessioned 2010-07-18T03:13:20Z
dc.date.available 2010-07-18T03:13:20Z
dc.date.issued 2009-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/10199
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je popsání etiky reklamy pro děti, pravidla, která v této oblasti platí a dále pak působení reklamy na děti. Teoretická část se zabývá psychologií reklamy, pohledem na dítě jako spotřebitele, Radou pro reklamu, etickým kodexem a právními úpravami platnými pro oblast reklamy. V praktické části analyzuji průzkumy zabývající se reklamou pro děti a kauzy projednávané Radou pro reklamu. cs
dc.format 63 s., 4 s. příloh cs
dc.format.extent 9808200 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject reklama cs
dc.subject děti cs
dc.subject etika cs
dc.subject kodex reklamy cs
dc.subject Rada pro reklamu cs
dc.subject advertising en
dc.subject children en
dc.subject ethics en
dc.subject code of ethics en
dc.subject The Czech advertising Standards Council en
dc.title Děti jako cílová skupina z hlediska etiky reklamy cs
dc.title.alternative Children as a target group from the point of view of advertisment ethics en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Brázda, Radim
dc.date.accepted 2009-06-03
dc.description.abstract-translated As a goal of my essay, I chose to study ethics in advertising to children, rules applied in this field and also the effects of advertising on children. The theoretical part of my essay is aimed on the psychological effect of advertising with main focus on children as consum-ers, code of ethics, The Czech Advertising Standards Council and legal forms applied to advertising. In the practical part I analyze various surveys concerning advertising to chil-dren and issues solved by The Czech Advertising Standards Council. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10530
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
řepková_2009_bp.pdfBlocked 9.353Mb PDF View/Open
řepková_2009_vp.doc 55Kb Microsoft Word View/Open
řepková_2009_op.doc 62.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account