Projekt strategie rozvoje podniku Czech Style, spol. s r. o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt strategie rozvoje podniku Czech Style, spol. s r. o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubík, Josef
dc.contributor.author Drahotuská, Martina
dc.date.accessioned 2010-07-18T04:10:41Z
dc.date.available 2016-05-04T23:00:39Z
dc.date.issued 2009-05-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/10319
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá problematikou strategie rozvoje podniku Czech Style. V úvodní cásti jsou zpracovány teoretické poznatky z oblasti strategie, rozvoje podniku a strategické analýzy firemního prostredí. V praktické cásti je provedena analýza soucasného stavu rozvoje podniku. Dále jsou zde uvedeny analýzy obecného a oborového okolí, SWOT a další analytické metody uplatnitelné pri analýze. Na základe provedených analýz je v projektové cásti stanovena strategie rozvoje podniku Czech Style, spol. s r. o. cs
dc.format 85 s., 3 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 2245517 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2016
dc.subject Strategie cs
dc.subject strategie rozvoje cs
dc.subject SWOT cs
dc.subject PEST cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject casová analýza cs
dc.subject nákladová analýza cs
dc.subject riziková analýza cs
dc.subject Strategy en
dc.subject an expansion strategy en
dc.subject SWOT en
dc.subject PEST en
dc.subject competition en
dc.subject time analyses en
dc.subject cost analyses en
dc.subject risk analyses en
dc.title Projekt strategie rozvoje podniku Czech Style, spol. s r. o. cs
dc.title.alternative Project of strategic development of the company Czech Style Ltd. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vrbka, Ivan
dc.date.accepted 2009-05-25
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with the problems of the strategy development of the firm Czech Style. In the first part is compiled the theoretical knowledge from area of strategy, company development and strategic analysis of the corporation neighbourhood. The practical part of the thesis includes the analysis of current state of the company development. Further there are presented analyses of common and occupational neighbourhood, SWOT and other analytic methods applicable in analyses. On the basis of performed analyses is in the practical part determined the development strategy of the firm Czech Style, spol. s r. o. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 11076
dc.date.assigned 2009-03-09
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
drahotuská_2009_dp.pdfBlocked 2.141Mb PDF View/Open
drahotuská_2009_vp.doc 50.5Kb Microsoft Word View/Open
drahotuská_2009_op.doc 50Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account