Analýza přístupů jednotlivých států k problematice kreativního průmyslu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza přístupů jednotlivých států k problematice kreativního průmyslu

Show simple item record

dc.contributor.advisor KLOUDOVÁ, Jitka
dc.contributor.author Nguyen Thanh, Hieu
dc.date.accessioned 2010-07-18T04:31:10Z
dc.date.available 2010-07-18T04:31:10Z
dc.date.issued 2009-05-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/10368
dc.description.abstract Bakalářská práce je založena na teorií nové ekonomiky, kreativní ekonomiky. Analyzuje definice a podporu od státu v jednotlivých zemích k problematice kreativního průmyslu. Bakalářská práce vysvětluje a překládá informace o kreativním průmysl a jeho vlivu v Hongkongu, Čině, Singapuru a ve Velké Británii. Práce je rozdělena na dvě části. V teoretické části vyjadřuji teoretické poznatky zaměřené na kreativní průmysl a jeho sou-vislost. V praktické části analyzuji přístupy jednotlivých států k problematice kreativního průmyslu. Na závěr navrhuji doporučení pro rozvoj kreativního průmyslu. cs
dc.format 60 s. 4 s. příloh cs
dc.format.extent 1503728 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject kreativní třída cs
dc.subject kreativní ekonomika cs
dc.subject kreativity cs
dc.subject kreativní průmysl cs
dc.subject Creative class en
dc.subject creative economy en
dc.subject creative industry en
dc.subject creativity en
dc.title Analýza přístupů jednotlivých států k problematice kreativního průmyslu cs
dc.title.alternative Analysis approach to the creative industries of each selected country en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Březinová, Olga
dc.date.accepted 2009-06-10
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is based on explosive rise of the creative economy to understand the definition of creative industries and how the government of each specific country supports its creative industry. The bachelor thesis explains and translates information about creative industry and its effect in Hong Kong, China, Singapore, and United Kingdom. The paper has two parts. The first part represents theory of creative industries and related theory. The second part analyzes approaches to creative industries of United Kingdom, Hong Kong, China, and Singapore. In conclusion I will suggest recommendations for development creative industries. en
dc.description.department Ústav ekonomie cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/112 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 11517
dc.date.assigned 2009-03-16
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
nguyen thanh_2009_bp.pdfBlocked 1.434Mb PDF View/Open
nguyen thanh_2009_vp.doc 47Kb Microsoft Word View/Open
nguyen thanh_2009_op.doc 56Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account