Vnímatelnost rozhlasových zpráv

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vnímatelnost rozhlasových zpráv

Show simple item record

dc.contributor.advisor Navrátilová, Svatava
dc.contributor.author Menger, Jan
dc.date.accessioned 2010-07-18T05:02:19Z
dc.date.available 2010-07-18T05:02:19Z
dc.date.issued 2009-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/10443
dc.description.abstract Tato práce ve své první části popisuje hlavní faktory, které mají zásadní vliv na vnímatelnost rozhlasových zpráv posluchačem. Zároveň čtenáře seznamuje se základy rozhlasové žurnalistiky a dává mu jasný návod, jak zpravodajskou relaci připravit a interpretovat, aby jí posluchač dobře porozuměl a byla pro něj přínosná. Ve druhé části práce pak autor analyzuje manuály zpravodajství tří největších informačních rozhlasových stanic v České republice (Český rozhlas 1 - Radiožurnál, Frekvence 1 a Rádio Impuls) a vzájemně je porovnává. Dále také zkoumá obecné preference posluchačů rozhlasového zpravodajství a jejich konkrétní hodnocení vybraných zpravodajských relací. cs
dc.format 74 s., 27 s. příloh cs
dc.format.extent 1752114 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Klíčová slova: rozhlasové zpravodajství cs
dc.subject zpráva cs
dc.subject typy zpravodajských relací cs
dc.subject délka zpráv cs
dc.subject výběr zpráv cs
dc.subject psaní zpráv cs
dc.subject interpretace zpráv cs
dc.subject zvukový obal cs
dc.subject manuál zpravodajství cs
dc.subject publikum cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject dotazování cs
dc.subject Keywords: radio news en
dc.subject a report en
dc.subject kinds of news broadcastings en
dc.subject lenght of news en
dc.subject choice of news en
dc.subject writing of reports en
dc.subject interpretation of news en
dc.subject sound cover en
dc.subject manual for news en
dc.subject audience en
dc.subject marketing research en
dc.subject questioning en
dc.title Vnímatelnost rozhlasových zpráv cs
dc.title.alternative Sensibleness of radio news en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Göttlichová, Marcela
dc.date.accepted 2009-05-27
dc.description.abstract-translated This paper in its first part descibes the main factors which strongly influence the perception of radio news by a listener. At the same time it puts the basis of radio journalistics a gives the reader the clear clue of how to prepare and interpret a radio news report or broadcast so that it is easily understandable for listeners and be usefull at the same time. In the second part the author analyses some manuals for news section ot the three main radio stations three biggest in the Czech Republic (Czech Radio 1 - Radiojournal, Frekvence 1 and Radio Impuls). These three manuals are being compared. Further to it focuses on basic listener preferences for radio news and particular evaluation of chosen news broadcastings. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10675
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
menger_2009_bp.pdf 1.670Mb PDF View/Open
menger_2009_vp.doc 49.5Kb Microsoft Word View/Open
menger_2009_op.doc 55Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account