dc.contributor.advisor |
Muchová, Jiřina
|
|
dc.contributor.author |
Valeriánová, Monika
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T05:34:31Z |
|
dc.date.available |
2010-07-18T05:34:31Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/10499
|
|
dc.description.abstract |
V dnešní době se prosazuje integrace handicapovaných děti do škol hlavního vzdělávacího proudu. Do běžných základních škol jsou také integrovány děti s vývojovými poruchami uče-ní. Tato diplomová práce se zabývá problematikou vývojových poruch učení, otázkami inte-grace a je rozčleněna na dvě části. Teoretická část obsahuje základní informace o vývojových poruchách učení, otázky integra-ce, edukace a dalšího profesního uplatnění žáků s vývojovými poruchami učení. Praktická část podává analýzu současného stavu integrace žáků s vývojovými poruchami učení na základních školách ve Zlíně. |
cs |
dc.format |
79 s., 8 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
972286 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Vývojové poruchy učení
|
cs |
dc.subject |
dyslexie
|
cs |
dc.subject |
dysgrafie
|
cs |
dc.subject |
dysortografie
|
cs |
dc.subject |
dyskalkulie
|
cs |
dc.subject |
integrace
|
cs |
dc.subject |
základní škola
|
cs |
dc.subject |
speciální vzdělávací potřeby
|
cs |
dc.subject |
cizojazyčná výuka na druhém stupni základních škol
|
cs |
dc.subject |
vý-chovný poradce
|
cs |
dc.subject |
profesní orientace
|
cs |
dc.subject |
kariérní poradenství
|
cs |
dc.subject |
Learning disabilities
|
en |
dc.subject |
dyslexia
|
en |
dc.subject |
dysgraphia
|
en |
dc.subject |
dysortographia
|
en |
dc.subject |
dyscalculia
|
en |
dc.subject |
integration
|
en |
dc.subject |
primary school
|
en |
dc.subject |
special education needs
|
en |
dc.subject |
teaching foreign language at secondary schools
|
en |
dc.subject |
educational adviser
|
en |
dc.subject |
professional orientation
|
en |
dc.subject |
careers guidance
|
en |
dc.title |
Problematika žáků s vývojovými poruchami učení na druhém stupni ZŠ |
cs |
dc.title.alternative |
Problems of pupils with learning difficulties on second level of primary schools |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hrbáčková, Karla |
|
dc.date.accepted |
2009-06-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
At the present time is supported the direction towards integration for children with some handicap in school within the basic educational trend. Children with learning disabilities, which belong to actual problems of the current educational system, are integrated most often to primary schools. The problem of learning disabilities and integration is considered in this Diploma thesis which is divided into two parts. The theoretical part contains the basic information about learning disabilities, integration, education and professional orientation of the pupils with learning disabilities. The practical part is about an analysis of the current integration process at primary schools in Zlín relating to the pupils with learning disabilities. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/160
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
12015
|
|
dc.date.assigned |
2009-02-17 |
|
utb.result.grade |
E |
|
local.subject |
základní školy
|
cs |
local.subject |
specifické poruchy učení
|
cs |
local.subject |
integrovaná výuka
|
cs |
local.subject |
elementary schools
|
en |
local.subject |
learning disabilities
|
en |
local.subject |
integrated teaching
|
en |