dc.contributor.advisor |
Opatrný, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Hrnčiřík, Stanislav
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T05:41:01Z |
|
dc.date.available |
2010-07-18T05:41:01Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/10513
|
|
dc.description.abstract |
Předmětem bakalářské práce je téma globalizace v kontextu jejího působení na osobní a sociální identitu současné mládeže. Teoretická část přináší vymezením a popisem pojmů osobní a sociální identita, globalizace a globální výchova a zabývá se vzájemnou interakcí těchto pojmů. Praktická část zahrnuje samotný kvalitativní výzkum, jehož cílem bylo přinést poznatky, prostřednictvím kurzu Global Identity, o vnímání, možném vlivu a dopadu globalizace a jejich aspektů na osobní a sociální identitu mládeže. Výzkum obsahuje experimentální zá-sahy v podobě aktivit kurzu, závěry těchto aktivit a závěry celé výzkumné práce. |
cs |
dc.format |
67 s., 27 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1706170 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
globalizace
|
cs |
dc.subject |
osobní identita
|
cs |
dc.subject |
sociální identita
|
cs |
dc.subject |
globální výchova
|
cs |
dc.subject |
kvalitativní experiment
|
cs |
dc.subject |
a globalization
|
en |
dc.subject |
a global education
|
en |
dc.subject |
a personal identity
|
en |
dc.subject |
a social identity
|
en |
dc.subject |
a qualitative experiment
|
en |
dc.title |
Dopady globalizace na osobní a sociální identitu současné mládeže |
cs |
dc.title.alternative |
The effects of globalization on the personal and social identity of the youth |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hladík, Jakub |
|
dc.date.accepted |
2009-06-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
The subject of bachelor thesis is the topic of globalization in the context of its action on the personal and social identity of the youth. The theoretical part gives the definition and content of the concepts of personal and social identity, globalization and global education and deals with the interaction of these con-cepts. The practical part includes its own qualitative research, whose aim was to bring knowledge, through the Global Identity course, the perception, and the possible impact of globalization and their impact on aspects of personal and social identity of youth. The research includes an experimental intervention in the course of activities, findings and conclusions of these activities and the whole research work. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
11639
|
|
dc.date.assigned |
2009-02-16 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
identita
|
cs |
local.subject |
mládež
|
cs |
local.subject |
globalizace
|
cs |
local.subject |
identity
|
en |
local.subject |
youth
|
en |
local.subject |
globalization
|
en |