Sponzoring a jeho využití v marketingové komunikaci

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sponzoring a jeho využití v marketingové komunikaci

Show full item record

No preview available
Title: Sponzoring a jeho využití v marketingové komunikaci
Author: Vaňoučková, Petra
Advisor: Kotyzová, Pavla
Abstract: Sponzoring je jedním z významných nástrojů marketingové komunikace v každé firmě. Sponzorství je více než patronát nebo dobrodiní. Může pomáhat ostatním a přitom dosahovat předem definovaných komunikačních záměrů. Jeho cílem je podporovat pozi-tivní vnímání značky a image společnosti. Moje bakalářská práce se zabývá problematikou sponzoringu pojišťovny Kooperativa, je v ní popsán firemní profil, strategie sponzoringu kterou firma využívá ke své marketingové komunikaci a vybraný sponzorský projekt. Pro-střednictvím marketingového výzkumu budou potvrzeny nebo vyvráceny předem stanove-né hypotézy a následně navrženo doporučení ke zlepšení řešeného sponzorského projektu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10530
Date: 2009-05-11
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: D 10700


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
vaňoučková_2009_bp.pdf 2.297Mb PDF View/Open
vaňoučková_2009_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open
vaňoučková_2009_op.doc 66.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account