Efektivní využití prostředků ICT ve výuce z pohledu žáka a učitele
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kavanová, Alica
|
|
dc.contributor.author |
Pozlovský, Milan
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T06:24:36Z |
|
dc.date.available |
2010-07-18T06:24:36Z |
|
dc.date.issued |
2009-01-09 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/10601
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této práce je seznámit se základními prostředky ICT a jejich následné využití ve výu-kovém procesu. Jsou zde uvedeny kompetence učitelů nutné pro efektivní využívání pro-středků ICT ve výukovém procesu. |
cs |
dc.format |
42 s., 20 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
5167694 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
počítač
|
cs |
dc.subject |
Internet
|
cs |
dc.subject |
Intranet
|
cs |
dc.subject |
Extranet
|
cs |
dc.subject |
e-learning
|
cs |
dc.subject |
edukační program
|
cs |
dc.subject |
dataprojektor
|
cs |
dc.subject |
interaktivní tabule
|
cs |
dc.subject |
didaktické principy
|
cs |
dc.subject |
kompetence
|
cs |
dc.subject |
vyučovací jednotka
|
cs |
dc.subject |
: computer
|
en |
dc.subject |
Internet
|
en |
dc.subject |
Intranet
|
en |
dc.subject |
Extranet
|
en |
dc.subject |
e-learning
|
en |
dc.subject |
educational program
|
en |
dc.subject |
data - projector
|
en |
dc.subject |
interactive table
|
en |
dc.subject |
doctrinal principles
|
en |
dc.subject |
teachers's powers
|
en |
dc.subject |
tuitional period
|
en |
dc.title |
Efektivní využití prostředků ICT ve výuce z pohledu žáka a učitele |
cs |
dc.title.alternative |
Effective usage instruments ICT in education from look the pupil and teacher |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kašpárková, Svatava |
|
dc.date.accepted |
2009-01-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this work is to get familiar with the principal ICT appliances and their following use in tutorial process. The powers of teachers have been mentioned there to be necessary for efficient usage of ICT appliances in tutorial process. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství odborných předmětů pro SŠ |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Secondary School Teachers' Training in Specialized Subjects |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
4093
|
|
dc.date.assigned |
2008-12-04 |
|
utb.result.grade |
D |
|
local.subject |
učební pomůcky
|
cs |
local.subject |
počítačem podporovaná výuka
|
cs |
local.subject |
teaching aids
|
en |
local.subject |
computer-aided learning
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account