dc.contributor.advisor |
Ernest, Barbara
|
|
dc.contributor.author |
Škrabalová, Klára
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T15:54:30Z |
|
dc.date.available |
2010-07-13T15:54:30Z |
|
dc.date.issued |
2006-06-13 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/1064
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce se zabývá problematikou vlivu učitelovy osobnosti na klima školní třídy. Jejím hlavním úkolem je nastínit, jak osobnostní charakteristiky učitele ovlivňují podmínky, ve kterých probíhá výuka. Opírá se o výzkum provedený v reálném školním prostředí a zahr-nuje pohled jak studentů, tak také učitelů. Předmětem zájmu je osobnost učitele obecně, ale zabývá se také osobností třídního učitele. |
cs |
dc.format |
53 s., 43 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1246164 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
klima školní třídy
|
cs |
dc.subject |
výzkum klimatu
|
cs |
dc.subject |
učitelská profese
|
cs |
dc.subject |
osobnost učitele
|
cs |
dc.subject |
schopnost
|
cs |
dc.subject |
motivace
|
cs |
dc.subject |
temperament
|
cs |
dc.subject |
charakter
|
cs |
dc.subject |
climate of the school class
|
en |
dc.subject |
research of the climate
|
en |
dc.subject |
teacher's proffesion
|
en |
dc.subject |
teacher's personality
|
en |
dc.subject |
skill
|
en |
dc.subject |
motivation
|
en |
dc.subject |
temperament
|
en |
dc.subject |
character
|
en |
dc.title |
Vliv osobnosti učitele na klima školní třídy |
cs |
dc.title.alternative |
The influence of the teacher's personality on the school class climate |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kašpárková, Svatava |
|
dc.date.accepted |
2006-06-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Thesis engages in the teacher's personality and the influence of the teacher's persona-lity to the climate of the school class. The main target is to show the personality qualities or skills of the teacher, which can positive or negative influence conditions of the teaching. This Thesis is based on the research in the real school conditions and includes the per-spective of students and teachers, too. This Thesis interests in the personality of the teacher generally, but it engages in the personality of the class master, too. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství odborných předmětů pro střední školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Univerzitní institut |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
|
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
4231
|
|
dc.date.assigned |
2006-03-07 |
|
utb.result.grade |
B |
|
local.subject |
osobnost
|
cs |
local.subject |
učitelé
|
cs |
local.subject |
klima třídy
|
cs |
local.subject |
personality
|
en |
local.subject |
teachers
|
en |
local.subject |
classroom climate
|
en |