dc.contributor.advisor |
Schneider, Jaromír
|
|
dc.contributor.author |
Vykopal, Radim
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T15:57:50Z |
|
dc.date.available |
2010-07-13T15:57:50Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/1072
|
|
dc.description.abstract |
Má diplomová práce byla zaměřena na strategii rozvoje mikroregionu Valašskomeziříčsko-Kelečsko v oblasti cestovního ruchu. Teoretická část shrnuje dosavadní poznatky o regionálním marketingu, cestovním ruchu a regionálním managementu, jako základ pro další analytickou část a marketingovou strategii rozvoje mikroregionu v oblasti CR. V analytické části jsem charakterizoval současný stav rozvoje mikroregionu v oblasti CR a výsledky analýz jsem vyjádřil metodou SWOT analýzy. Závěrečná strategická část se sestává z vize, základních cílů, marketingové strategie, strategických rozvojových oblastí, záměrů a projektu zvýšení informovanosti o mikroregionu. |
cs |
dc.format |
75 s., 5 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
905871 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
mikroregion
|
cs |
dc.subject |
Valašskomeziříčsko-Kelečsko
|
cs |
dc.subject |
cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
strategie rozvoje
|
cs |
dc.subject |
microregion
|
en |
dc.subject |
Valašskomeziříčsko-Kelečsko
|
en |
dc.subject |
tourist travel
|
en |
dc.subject |
strategy of the devolopment
|
en |
dc.title |
Strategie rozvoje mikroregionu Valašskomeziříčsko-Kelečsko v oblasti cestovního ruchu |
cs |
dc.title.alternative |
The strategy of the development of mickroregion Valašskomeziříčsko-Kelečsko in the field of tourism |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Ševčíková, Lenka |
|
dc.date.accepted |
2006-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
My graduation theses was aimed to the strategy of the development of mickroregion Valašskomeziříčsko-Kelečsko in the field of tourism. In the theoretic part I sumed up the present knowledge of the regional marketing, tourist travel and the regional management, as a basis for the following analytic part and the marketing strategy of the development of the mikroregion in the field of tourism. In the analytical part I individualized the present stage of the development of the mikroregion in the field of tourism and I expressed the results of the analyses in the way of the method, which is named the SWOT analyses. The final strategic part consists of the visions, the essential points, the marketing strategy, the strategy of developing areas, the intentions and the project, which increase the information of the mickroregion. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
3997
|
|
dc.date.assigned |
2006-03-06 |
|
utb.result.grade |
E |
|