Role image v corporate identity organizace
Show full item record
No preview available
Title:
|
Role image v corporate identity organizace |
Author: |
Srovnalíková, Simona
|
Advisor: |
Jurášková, Olga
|
Abstract:
|
Tiskárna Grafico vznikla v roce 1995 a za dobu existence získala významnou pozici na polygrafickém trhu nejen v Moravskoslezském kraji, kde sídlí. Firma se díky nárůstu personálu a přijetím nového ředitele potýká s nesystematičností interní komunikace. Majitel Grafico by rád zvýšil počet zákazníků, ale netuší , jaká je image firmy z hlediska externí komunikace se zákazníky a dodavateli. Tato diplomová práce analyzuje postoje zaměstnanců na komunikaci s vedením a také názory na firemní image. Nedílnou součástí analýzy je zjištění firemní image z hlediska externí komunikace se zákazníky a dodavateli. Práce poukazuje na několik slabých míst v interní a externí komunikaci firmy. Přináší konkrétní náměty, které povedou ke zlepšení image firmy z hlediska interní a externí komunikace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10749
|
Date:
|
2009-04-27 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
10630
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account