dc.contributor.advisor |
Pavlů, Dušan
|
|
dc.contributor.author |
Binková, Andrea
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T15:58:46Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/1075
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je analyzovat značku Fernet Stock a její komunikační strategii a následně vyvodit doporučení pro další komunikaci. Teoretická část práce vysvětluje základní pojmy marketingové a komerční komunikace, jejich vzájemný vztah. Dále se zabývá reklamou jako samostatnou složkou komunikačního mixu, komunikačním procesem a kritérii pro určení cílové skupiny. V neposlední řadě pak zmiňuje legislativní omezení v oblasti reklamy. Stěžejní v praktické části je popis produktu Fernet Stock, seznámení s cílovou skupinou a analýza samotné komunikace značky. V projektové části jsou popsaná doporučení pro další komunikaci značky. |
cs |
dc.format |
114 |
cs |
dc.format.extent |
5096834 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2036 |
|
dc.subject |
Fernet Stock
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
Stock Plzeň
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
Fernet Stock
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
Stock Plzeň
|
en |
dc.subject |
advertisement
|
en |
dc.title |
Komunikační strategie značky Fernet Stock |
cs |
dc.title.alternative |
Communication strategy of Fernet Stock |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Křížek, Zdeněk |
|
dc.date.accepted |
2006-05-31 |
|
dc.date.vskp-available |
2036-05-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
The goal of this work is to analyze the brand Fernet Stock and its communication strategy and, subsequently, derive recommendations for future communication. The theoretical part of the work explains the basic concepts in marketing and commercial communication and the relationships between one another. It also deals with advertisement as an individual component of the communication mix and addresses the communication process and criteria to determine the target group. Finally, the work comments on legal limitations in advertising. The core of the practical section consists of a description of the product Fernet Stock, introducing its target group and analyzing the actual brand communication. The project section specifies recommendations for future brand communication. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
416
|
|
dc.date.assigned |
2006-01-13 |
|
utb.result.grade |
B |
|