dc.contributor.advisor |
Zbořilová, Lucie
|
|
dc.contributor.author |
Suchá, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T08:25:25Z |
|
dc.date.available |
2010-07-18T08:25:25Z |
|
dc.date.issued |
2008-12-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/10814
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce se zabývá významem podnikového tisku jako jednoho z nástrojů vnitropodnikové komunikace. Úvodem tato studie rozpracovává pojmy marketing a marketingová komunikace. Jedním z nástrojů marketingové komunikace je i public relations. Veřejné mínění, image a firemní identita tvoří tři východiska, od nichž se podstata public relations odvíjí. Dále se teoretická část již podrobněji zabývá interní komunikací a firemním tiskem. Jsou zmíněny typy firemních publikací, výhody a nevýhody, které firemní periodikum přináší. Praktická část je věnována zpracovaní demografických údajů, jejichž cílem je vyhodnotit "většinového" zaměstnance společnosti Meopta-optika s.r.o. a přizpůsobit návrh struktury novin tomuto zjištění. Dále se praktická část zabývá analýzou podnikového tisku různých firem. Cílem je získat přehled o tom, jaké informace zaměstnavatelé nejčastěji sdělují prostřednictvím tohoto komunikačního nástroje svým zaměstnancům. V praktické části je také provedena analýza stávajících firemních novin společnosti Meopta-optika s.r.o., jsou navržena doporučení a zlepšení stávající struktury novin. |
cs |
dc.format |
97 s., 18 s. obr. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
10761340 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
vnitropodniková komunikace
|
cs |
dc.subject |
zaměstnanci
|
cs |
dc.subject |
firemní periodikum
|
cs |
dc.subject |
struktura novin
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
internal communication
|
en |
dc.subject |
employees
|
en |
dc.subject |
company publication
|
en |
dc.subject |
structure of paper
|
en |
dc.title |
Analýza a návrh struktury firemního tisku společnosti Meopta-optika s.r.o. jako marketingového komunikačního nástroje |
cs |
dc.title.alternative |
The analysis and proposal for the structure of company publications at Meopta-optika Ltd as a marketing communication instrument |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Brišová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2009-01-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor work is interested in the importance of company publications as one of the instruments of internal communication. In the first part this thesis works with the concepts of marketing and marketing communication. One of the instruments of marketing communications is also public relations. Public opinion, image and corporate identity create three bases for the foundation of public relations. The theoretic part is in detail interested in internal communication and company publication. It deals with the advantages and disadvantages of company publications. The practical part processes demographic data, with the aim to evaluate the major employee of the company Meopta-optika Ltd and adapt company paper structure to these findings. Furthermore, the practical part is concerned with the analysis of company publications of different companies. The aim is to find the most common kind of information that employers communicate to their employees. The practical part also offers an analysis of the present company paper at Meopta-optika Ltd. Suggestions for improvement in the current structure of the paper are proposed. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
10394
|
|
dc.date.assigned |
2008-10-10 |
|
utb.result.grade |
B |
|