Analýza nákladů a ziskovosti sortimentu a typů zákazníků ve společnosti Barum Continental, s.r.o. - divize maloobchod

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza nákladů a ziskovosti sortimentu a typů zákazníků ve společnosti Barum Continental, s.r.o. - divize maloobchod

Show simple item record

dc.contributor.advisor Popesko, Boris
dc.contributor.author Gajdůšek, Petr
dc.date.accessioned 2010-07-18T09:28:43Z
dc.date.available 2016-05-27T23:00:27Z
dc.date.issued 2009-05-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/10928
dc.description.abstract Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu nákladů a efektivitu prodeje ve firmě ContiTrade Services, s.r.o. V této práci jsou podrobně analyzovány náklady a způsob sledování ziskovosti ve firmě, kdy na základě těchto poznatků je následně provedena alokace nákladů dle příčiny vzniku na jednotlivé typy zákazníků a sortimentu. Na závěr je navrženo doporučení pro vedení společnosti na optimalizaci systému sledování nákladů. cs
dc.format 66 s., 4 s. obr. příloh. cs
dc.format.extent 1874846 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 22.05.2016
dc.subject analýza nákladů cs
dc.subject sortiment cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject alokace nákladů cs
dc.subject Cost Analyssis en
dc.subject Assortment en
dc.subject Customer en
dc.subject Cost allocation en
dc.title Analýza nákladů a ziskovosti sortimentu a typů zákazníků ve společnosti Barum Continental, s.r.o. - divize maloobchod cs
dc.title.alternative Cost analysis and profitability of assortment and types of customers in Barum Continental, s.r.o. - retail division en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Tučková, Zuzana
dc.date.accepted 2009-06-11
dc.description.abstract-translated This Bachelor Thesis focuses on the cost analysis and sales efficiency in the company ContiTrade Services, s.r.o. The Thesis contains a detailed analysis of costs and the method of the company profitability monitoring, where the findings are subsequently used to allocate costs to specific types of customers and assortment based upon the cost drivers. In the conclusion, there are recommendations for the company management to optimize the cost monitoring system. en
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/117 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 10797
dc.date.assigned 2009-03-16
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
gajdůšek_2009_bp.pdfBlocked 1.787Mb PDF View/Open
gajdůšek_2009_vp.doc 44.5Kb Microsoft Word View/Open
gajdůšek_2009_op.doc 44.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account