dc.contributor.advisor |
Prachař, Štěpán
|
|
dc.contributor.author |
Skřička, Jan
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T09:46:31Z |
|
dc.date.available |
2010-07-18T09:46:31Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/10952
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je analyzovat vybraný sportovní přenos z mistrovství světa v orientačním běhu a ukázat, jak provedení takového přenosu může formovat povědomí široké veřejnosti o tomto sportu. Teoretická část této práce se zabývá historickým vývojem sportovních přenosů a ukazuje, jaký dopad měl rozvoj televizních přenosů na podobu některých sportovních odvětví a jaké důsledky plynou z medializace sportu přímo pro jednotlivé sportovce. Teoretická část rovněž nastiňuje problematiku sportovního marketingu a snaží se uchopit sportovní přenos jako marketingový nástroj jednotlivých sportovních odvětví. Praktická část bakalářské práce detailně analyzuje vybraný sportovní přenos, stanovuje obecná kriteria definující podstatu tvorby úspěšného sportovního přenosu. Druhá část praktické části pak formou kvalitativního výzkumu na hypotézách ověřuje kritérium úspěšnosti prezentovaného sportovního přenosu mezi vybraným vzorkem populace. |
cs |
dc.format |
60 |
cs |
dc.format.extent |
924806 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Sportovní přenos
|
cs |
dc.subject |
historie sportovního přenosu
|
cs |
dc.subject |
sportovní marketing
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
sportovec
|
cs |
dc.subject |
hrdina
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
Sports broadcast
|
en |
dc.subject |
history of sports broadcast on television
|
en |
dc.subject |
sports marketing
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.subject |
sportsmen
|
en |
dc.subject |
hero
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.title |
Vznik, podoba a marketingové využití přímého sportovního přenosu z MS v OB 2008 |
cs |
dc.title.alternative |
Creation, image and marketing capitalization of the Live TV coverage of the 2008 World Orienteering Championships |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Janíková, Jana |
|
dc.date.accepted |
2009-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main of this diploma thesis is analysis of the selected sports broadcast from the 2008 World Orienteering Championship and to present, how technical performance of such broadcast may influence the notion of the sport by general public. The theory part of this thesis describes historical development of TV broadcasting of sport events and illustrates what the impacts of television broadcasts on the nature of individual sports and what consequences there are for individual sportsmen. The theory part of this thesis also describes basic problematic of present-day sports marketing and attempts to present sports broadcast as a marketing tool for individual sports. The practical part of this thesis analysis in detail the selected broadcast, sets general criteria, which define the nature of a successful broadcast of a sport event. The second part of the practical part reveals in the form of a qualitative research the success rate of the presented sport broadcast among a selected sample group of population. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
10684
|
|
dc.date.assigned |
2009-01-12 |
|
utb.result.grade |
B |
|