Analýza marketingového mixu firmy C. B. S. Kovoobrábění s.r.o.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza marketingového mixu firmy C. B. S. Kovoobrábění s.r.o. |
Author: |
Ševců, Adam
|
Advisor: |
Taraba, Pavel
|
Abstract:
|
Bakalářská práce je zaměřená na zhodnocení jednotlivých prvků marketingového mixu v konkrétní firmě zaměřené na výrobní činnost. V teoretické části jsem analyzoval jednotlivé prvky marketingového mixu za pomocí od-borné literatury. V praktické části jsem analyzoval využívání jednotlivých prvků marketingového mixu ve firmě C. B. S. Kovoobrábění s.r.o. V poslední části navrhuji zlepšení nedostatků tak, aby co nejlépe odpovídaly možnostem firmy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/11012
|
Date:
|
2009-05-27 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Institut bezpečnostních technologií |
Discipline:
|
Logistika a management |
Grade for thesis and defense:
|
A
13342
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account