Posouzení problematiky ISO 9001 vzhledem k řízení kvality služeb ve firmě Samohýl MB, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Posouzení problematiky ISO 9001 vzhledem k řízení kvality služeb ve firmě Samohýl MB, a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Posouzení problematiky ISO 9001 vzhledem k řízení kvality služeb ve firmě Samohýl MB, a.s.
Author: Stiborová, Marcela
Advisor: Starý, Petr
Abstract: Cílem bakalářské práce je posouzení efektivnosti zavedení systému managementu jakosti podle normy ISO 9001:2000 ve společnosti Samohýl MB a.s. vzhledem k řízení služeb. Porovnání oblasti prodeje a zásob před zavedením normy ISO 9001:2000 a po zavedení normy ISO 9001:2000. Na základě literárních zdrojů jsou zpracovány teoretické podklady pro tuto práci. Praktická část se zabývá analýzou současného stavu managementu jakosti služeb ve společnosti a zhodnocením vymezených oblastí před implementací a po implementaci normy ISO 9001:2000. V závěru této práce jsou shrnuta doporučení k optimalizaci současného stavu managementu jakosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/11015
Date: 2008-12-12
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Finanční řízení podniku
Grade for thesis and defense: B 10362


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
stiborová_2009_bp.pdf 5.439Mb PDF View/Open
stiborová_2009_vp.doc 73.5Kb Microsoft Word View/Open
stiborová_2009_op.doc 47Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account