dc.contributor.advisor |
Prachař, Štěpán
|
|
dc.contributor.author |
Myslíková, Renata
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T16:12:41Z |
|
dc.date.available |
2010-07-13T16:12:41Z |
|
dc.date.issued |
2006-04-25 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/1105
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce se zabývá marketingovou komunikací Rádia Blaník s ohledem na cílovou skupinu. V teoretické části je popsán marketingový mix rozhlasových stanic a jejich marketingová komunikace. Produktem rozhlasové stanice je vysílání. V práci je analyzována marketingová komunikace Rádia Blaník s ohledem na cílovou skupinu tohoto média. Autor odpovídá na otázku správného nastavení marketingové komunikace Rádia Blaník průzkumem. Dotazníkový průzkum, jehož výsledky jsou součástí této práce, byl proveden mezi posluchači Rádia Blaník a návštěvníky veřejných akcí Rádia Blaník. Autor analyzuje a srovnává cílovou skupinu Rádia Blaník. Srovnání je provedeno mezi výsledky průzkumu a původní představou o cílové skupině. |
cs |
dc.format |
98 s., 26 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
15246431 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Rozhlasová stanice
|
cs |
dc.subject |
Rádio Blaník
|
cs |
dc.subject |
Marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
Marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
Segmentace trhu Rádia Blaník
|
cs |
dc.subject |
Tržní zacílení Rádia Blaník
|
cs |
dc.subject |
Positioning Rádia Blaník
|
cs |
dc.subject |
Radio station
|
en |
dc.subject |
Radio Blanik
|
en |
dc.subject |
Marketing mix
|
en |
dc.subject |
Marketing communications
|
en |
dc.subject |
Segmentation market place of Radio Blanik
|
en |
dc.subject |
Market targeting Radio Blanik
|
en |
dc.subject |
Positioning Radio Blanik
|
en |
dc.title |
Marketingová komunikace Rádia Blaník s ohledem na cílovou skupinu |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing communications Radio Blanik in relation to its target audience |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Navrátilová, Svatava |
|
dc.date.accepted |
2006-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
This work analyses marketing mix and marketing communications of radio stations, in actual Marketing communications Radio Blaník in relation to its target audience. Radio broadcasting is their product. In this work the author describes marketing communications in the privite radio station - Radio Blaník. Part of this work is the analysis of investigation among listeners of Radio Blaník. The Author compares to results of the investigation with an actual situation in marketing communications with regard for the target audience. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
2779
|
|
dc.date.assigned |
2006-01-13 |
|
utb.result.grade |
A |
|