Marketingová komunikace Rádia Blaník s ohledem na cílovou skupinu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace Rádia Blaník s ohledem na cílovou skupinu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Prachař, Štěpán
dc.contributor.author Myslíková, Renata
dc.date.accessioned 2010-07-13T16:12:41Z
dc.date.available 2010-07-13T16:12:41Z
dc.date.issued 2006-04-25
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/1105
dc.description.abstract Tato práce se zabývá marketingovou komunikací Rádia Blaník s ohledem na cílovou skupinu. V teoretické části je popsán marketingový mix rozhlasových stanic a jejich marketingová komunikace. Produktem rozhlasové stanice je vysílání. V práci je analyzována marketingová komunikace Rádia Blaník s ohledem na cílovou skupinu tohoto média. Autor odpovídá na otázku správného nastavení marketingové komunikace Rádia Blaník průzkumem. Dotazníkový průzkum, jehož výsledky jsou součástí této práce, byl proveden mezi posluchači Rádia Blaník a návštěvníky veřejných akcí Rádia Blaník. Autor analyzuje a srovnává cílovou skupinu Rádia Blaník. Srovnání je provedeno mezi výsledky průzkumu a původní představou o cílové skupině. cs
dc.format 98 s., 26 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 15246431 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Rozhlasová stanice cs
dc.subject Rádio Blaník cs
dc.subject Marketingový mix cs
dc.subject Marketingová komunikace cs
dc.subject Segmentace trhu Rádia Blaník cs
dc.subject Tržní zacílení Rádia Blaník cs
dc.subject Positioning Rádia Blaník cs
dc.subject Radio station en
dc.subject Radio Blanik en
dc.subject Marketing mix en
dc.subject Marketing communications en
dc.subject Segmentation market place of Radio Blanik en
dc.subject Market targeting Radio Blanik en
dc.subject Positioning Radio Blanik en
dc.title Marketingová komunikace Rádia Blaník s ohledem na cílovou skupinu cs
dc.title.alternative Marketing communications Radio Blanik in relation to its target audience en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Navrátilová, Svatava
dc.date.accepted 2006-06-07
dc.description.abstract-translated This work analyses marketing mix and marketing communications of radio stations, in actual Marketing communications Radio Blaník in relation to its target audience. Radio broadcasting is their product. In this work the author describes marketing communications in the privite radio station - Radio Blaník. Part of this work is the analysis of investigation among listeners of Radio Blaník. The Author compares to results of the investigation with an actual situation in marketing communications with regard for the target audience. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 2779
dc.date.assigned 2006-01-13
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
myslíková_2006_dp.pdfBlocked 14.54Mb PDF View/Open
myslíková_2006_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open
myslíková_2006_op.doc 61.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account