Komunikační strategie pro klíčové zákazníky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie pro klíčové zákazníky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kotyzová, Pavla
dc.contributor.author Duroňová, Ivana
dc.date.accessioned 2010-07-18T17:43:09Z
dc.date.available 2010-07-18T17:43:09Z
dc.date.issued 2010-04-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/11331
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá komunikační strategii směrem ke klíčovým zákazníkům ve firmě Aukro. V teoretické části práce je především vymezen pojem komunikační strategie, jejíž součástí je komunikační mix a jeho nástroje. Jelikož se jedná o firmu působící v oblasti e-commerce, nechybí ani specifikace nástrojů komunikačního mixu právě na internetu. Po definování potřebné teoretické základny je v praktické části provedena analýza ko-munikačního mixu firmy Aukro využitého ke komunikaci směrem ke klíčovým zákazníkům. Dále byly provedeny dvě průzkumné sondy v ročním rozmezí, jejímž úkolem bylo zjistit vliv komunikačních nástrojů na klíčové zákazníky. Na bázi zjištěných dat je v projektové části navržena komunikační strategie ke klíčovým zákazníkům na roční období. cs
dc.format 81 s., 6 s. příloh. cs
dc.format.extent 2307031 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Komunikační strategie cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject klíčoví zákazníci cs
dc.subject CRM cs
dc.subject Aukro cs
dc.subject Communication strategies en
dc.subject communication mix en
dc.subject key customers en
dc.subject CRM en
dc.subject company Aukro en
dc.title Komunikační strategie pro klíčové zákazníky cs
dc.title.alternative Communication strategy for key customers en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Gregarová, Magda
dc.date.accepted 2010-05-24
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the communication strategy towards key customers in the company Aukro. The theoretical part is mainly to define the term communication strategy, which includes the communication mix and tools. Because Aukro is a company active in e-commerce, there is specification of communication mix tools currently on the Internet. After defining the necessary theoretical basis is make practical analysis of the communi-cations mix company Aukro utilized to communicate to key customers. I also held a double exploration in the annual range, whose task was to determine the impact of communication tools for key customers. Based on this data I set up communication strategy for key customers for one year. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 13716
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
duroňová_2010_dp.pdf 2.200Mb PDF View/Open
duroňová_2010_vp.pdf 54.60Kb PDF View/Open
duroňová_2010_op.pdf 57.37Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account