Komunikační strategie pro klíčové zákazníky
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kotyzová, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Duroňová, Ivana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T17:43:09Z |
|
dc.date.available |
2010-07-18T17:43:09Z |
|
dc.date.issued |
2010-04-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/11331
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá komunikační strategii směrem ke klíčovým zákazníkům ve firmě Aukro. V teoretické části práce je především vymezen pojem komunikační strategie, jejíž součástí je komunikační mix a jeho nástroje. Jelikož se jedná o firmu působící v oblasti e-commerce, nechybí ani specifikace nástrojů komunikačního mixu právě na internetu. Po definování potřebné teoretické základny je v praktické části provedena analýza ko-munikačního mixu firmy Aukro využitého ke komunikaci směrem ke klíčovým zákazníkům. Dále byly provedeny dvě průzkumné sondy v ročním rozmezí, jejímž úkolem bylo zjistit vliv komunikačních nástrojů na klíčové zákazníky. Na bázi zjištěných dat je v projektové části navržena komunikační strategie ke klíčovým zákazníkům na roční období. |
cs |
dc.format |
81 s., 6 s. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
2307031 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
klíčoví zákazníci
|
cs |
dc.subject |
CRM
|
cs |
dc.subject |
Aukro
|
cs |
dc.subject |
Communication strategies
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
key customers
|
en |
dc.subject |
CRM
|
en |
dc.subject |
company Aukro
|
en |
dc.title |
Komunikační strategie pro klíčové zákazníky |
cs |
dc.title.alternative |
Communication strategy for key customers |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gregarová, Magda |
|
dc.date.accepted |
2010-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the communication strategy towards key customers in the company Aukro. The theoretical part is mainly to define the term communication strategy, which includes the communication mix and tools. Because Aukro is a company active in e-commerce, there is specification of communication mix tools currently on the Internet. After defining the necessary theoretical basis is make practical analysis of the communi-cations mix company Aukro utilized to communicate to key customers. I also held a double exploration in the annual range, whose task was to determine the impact of communication tools for key customers. Based on this data I set up communication strategy for key customers for one year. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
13716
|
|
dc.date.assigned |
2009-12-01 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account