Vliv archetypů na nákupní chování seniorů v komoditě kosmetických produktů
Show full item record
No preview available
Title:
|
Vliv archetypů na nákupní chování seniorů v komoditě kosmetických produktů |
Author: |
Válková, Jana
|
Advisor: |
Kotyzová, Pavla
|
Abstract:
|
Práce je zaměřena na problematiku nákupního chování seniorů, vlivu archetypů na nákupní chování seniorů v komoditě kosmetických produktů. V teoretické části se věnuji objasnění pojmů spotřební chování, spotřebitelské typologie, archetypy a segmentace trhu v závislosti na životním stylu seniorů. Popisuji seniory jako atraktivní cílovou skupinu a zabývám se prognózami demografů o stárnutí obyvatelstva. V praktické části jsem se zabývala aplikací kvantitativního výzkumu - osobním dotazováním a výstupy tohoto šetření. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/11342
|
Date:
|
2010-05-06 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
13697
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account