Fair Trade v prostředí českých spotřebitelů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Fair Trade v prostředí českých spotřebitelů

Show full item record

No preview available
Title: Fair Trade v prostředí českých spotřebitelů
Author: Zelenková, Jiřina
Advisor: Göttlichová, Marcela
Abstract: Fair Trade, spravedlivý obchod, je na českém trhu novinkou. Od roku 1994 mají obyvatelé České republiky možnost enviromentálně šetrně nakupovat. Vstup na trh byl bezesporu úspěšný, zejména z pohledu přínosu, meziročních srovnání v České republice a zároveň s přihlédnutím k neziskovosti oboru. Diplomová práce se dívá na Fair Trade jako na komerční značku, kterou podrobuje mechanismům strategického marketingového plánování. Úvod diplomové práce je věnován rešerši literatury, týkající se tématu Fair Trade. V praktické části je provedena analýza současného stavu, analýza zákazníků, potenciálních zákazníků a potenciálního trhu. Cílem je segmentace, tržní zacílení a umístění produktů Fair Trade. Přestože se marketingový přístup liší od tradičního edukativního marketingu značky, cíl diplomové práce i českého Fair Trade hnutí je stejný: mít co možná nejvíce spokojených zákazníků značky Fair Trade na českém trhu a tím více přispívat producentům z rozvojových zemí, pro které značka vznikla.
URI: http://hdl.handle.net/10563/11389
Date: 2010-04-26
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 17095


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
zelenková_2010_dp.pdf 2.374Mb PDF View/Open
zelenková_2010_vp.pdf 62.86Kb PDF View/Open
zelenková_2010_op.pdf 65.73Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account