dc.contributor.advisor |
Poledňová, Ivana
|
|
dc.contributor.author |
Krajíčková, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T22:10:22Z |
|
dc.date.available |
2010-07-18T22:10:22Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/11498
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce obsahuje charakteristiku pedagogické diagnostiky žáka (vymezení pojmů, obsah, klasifikaci, rysy, etapy a metody pedagogicko diagnostického procesu) a z ní vyplývající možnosti a meze pedagogické diagnostiky. Cílem práce je popsat pedagogickou diagnostiku a ukázat její praktické použití využitím individuálního vzdělávacího programu a pomocí dotazníku pro pedagogy primární školy rozklíčovat možnosti a meze pedagogické diagnostiky. |
cs |
dc.format |
47 s. |
cs |
dc.format.extent |
23057485 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Pedagogická diagnostika
|
cs |
dc.subject |
obsah pedagogické diagnostiky
|
cs |
dc.subject |
metody pedagogické diagnostiky
|
cs |
dc.subject |
pedagogická diagnostika v primární škole
|
cs |
dc.subject |
individuální vzdělávací program
|
cs |
dc.subject |
Pedagogical diagnostics
|
en |
dc.subject |
pedagogical diagnostics subject
|
en |
dc.subject |
pedagogical diagnostics methods
|
en |
dc.subject |
pedagogical diagnostics at primary school
|
en |
dc.subject |
individual educational plan
|
en |
dc.title |
Možnosti a meze pedagogické diagnostiky žáka |
cs |
dc.title.alternative |
The Potential and Limits of Pedagogical Diagnostics |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vízdal, František |
|
dc.date.accepted |
2010-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis is focused on Pedagogical diagnostics, its subject, methods. Aim is to describe pedagogical diagnostics and show its practical application using the individual educational program and through a questionnaire for primary school educators decipher the potential and limits of pedagogical diagnostics. |
en |
dc.description.department |
Institut mezioborových studií |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
17477
|
|
dc.date.assigned |
2009-09-11 |
|
utb.result.grade |
C |
|