Možnosti a meze pedagogické diagnostiky žáka

DSpace Repository

Language: English čeština 

Možnosti a meze pedagogické diagnostiky žáka

Show simple item record

dc.contributor.advisor Poledňová, Ivana
dc.contributor.author Krajíčková, Kateřina
dc.date.accessioned 2010-07-18T22:10:22Z
dc.date.available 2010-07-18T22:10:22Z
dc.date.issued 2010-05-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/11498
dc.description.abstract Tato bakalářská práce obsahuje charakteristiku pedagogické diagnostiky žáka (vymezení pojmů, obsah, klasifikaci, rysy, etapy a metody pedagogicko diagnostického procesu) a z ní vyplývající možnosti a meze pedagogické diagnostiky. Cílem práce je popsat pedagogickou diagnostiku a ukázat její praktické použití využitím individuálního vzdělávacího programu a pomocí dotazníku pro pedagogy primární školy rozklíčovat možnosti a meze pedagogické diagnostiky. cs
dc.format 47 s. cs
dc.format.extent 23057485 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Pedagogická diagnostika cs
dc.subject obsah pedagogické diagnostiky cs
dc.subject metody pedagogické diagnostiky cs
dc.subject pedagogická diagnostika v primární škole cs
dc.subject individuální vzdělávací program cs
dc.subject Pedagogical diagnostics en
dc.subject pedagogical diagnostics subject en
dc.subject pedagogical diagnostics methods en
dc.subject pedagogical diagnostics at primary school en
dc.subject individual educational plan en
dc.title Možnosti a meze pedagogické diagnostiky žáka cs
dc.title.alternative The Potential and Limits of Pedagogical Diagnostics en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vízdal, František
dc.date.accepted 2010-06-07
dc.description.abstract-translated This thesis is focused on Pedagogical diagnostics, its subject, methods. Aim is to describe pedagogical diagnostics and show its practical application using the individual educational program and through a questionnaire for primary school educators decipher the potential and limits of pedagogical diagnostics. en
dc.description.department Institut mezioborových studií cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 17477
dc.date.assigned 2009-09-11
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
krajíčková_2010_bp.pdf 21.98Mb PDF View/Open
krajíčková_2010_vp.doc 35.5Kb Microsoft Word View/Open
krajíčková_2010_op.doc 34.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account