dc.contributor.advisor |
Kašpárková, Svatava
|
|
dc.contributor.author |
Müllerová, Monika
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T22:14:56Z |
|
dc.date.available |
2010-07-18T22:14:56Z |
|
dc.date.issued |
2010-04-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/11508
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce v teoretické části přibližuje základní axiologické pojmy, zabývá se historií etického myšlení, činiteli socializace, morálním vývojem jedince od narození do 15 let, pojmy jako hodnota a kázeň. V praktické části přináší poznatky z výzkumu archivních materiálů, které dokumentují činnost pokusných škol na Zlínsku v období mezi světovými válkami. Bádání bylo zaměřeno hlavně na metody výchovy ke kázni a formování charakteru žáků. |
cs |
dc.format |
97 s., 2 s. přílohy |
cs |
dc.format.extent |
1100451 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Autorita
|
cs |
dc.subject |
etika
|
cs |
dc.subject |
hodnoty
|
cs |
dc.subject |
hodnotová výchova
|
cs |
dc.subject |
kázeň
|
cs |
dc.subject |
pokusné školy ve Zlíně
|
cs |
dc.subject |
pokusné školy v Otrokovicích - Baťově
|
cs |
dc.subject |
Authority
|
en |
dc.subject |
Values
|
en |
dc.subject |
Values Education
|
en |
dc.subject |
Discipline
|
en |
dc.subject |
Experimental Schools at Zlin
|
en |
dc.subject |
Experimental Schools at Otrokovice-Bata
|
en |
dc.title |
Výchova k hodnotám a kázni na pokusných školách na Zlínsku v letech 1928-1939 |
cs |
dc.title.alternative |
The Education to Values and to Discipline at Experimental Schools in Zlin - Region in 1928-1939 |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hrbáčková, Karla |
|
dc.date.accepted |
2010-06-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
Diploma thesis in theoretical part describes basic axiological concepts, dealing with agents of socialization, the history of ethical thinking, moral development of individuals from birth to 15 years of age, concepts of value and discipline. The practical part presents findings from research of archival materials documenting the work of experimental schools in Zlin in the period between the world wars. Research was focused mainly on the methods of education to discipline and character formation of pupils. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/160
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
14028
|
|
dc.date.assigned |
2010-01-12 |
|
utb.result.grade |
C |
|
local.subject |
pokusné školy
|
cs |
local.subject |
hodnotová výchova
|
cs |
local.subject |
etická výchova
|
cs |
local.subject |
experimental schools
|
en |
local.subject |
values education
|
en |
local.subject |
ethical education
|
en |