dc.contributor.advisor |
Kraus, Blahoslav
|
|
dc.contributor.author |
Vlasák, František
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T23:11:26Z |
|
dc.date.available |
2010-07-18T23:11:26Z |
|
dc.date.issued |
2010-04-23 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/11607
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce : ?Vzdělávání Romů na základní škole? pojednává o hlavních problémech, které Romy v součastné době trápí. Nízká úroveň vzdělání, celková školní neúspěšnost romských žáků, nedostačující, nebo prakticky žádná domácí příprava, špatná komunikace mezi rodinou a školou a s tím spojená vysoká nezaměstnanost. Dále pak, jaký názor na tyto romské problémy mají pedagogové, kteří, se na výuce romských žáků přímo podílí. |
cs |
dc.format |
52 s. |
cs |
dc.format.extent |
408092 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Romové
|
cs |
dc.subject |
historie
|
cs |
dc.subject |
škola
|
cs |
dc.subject |
vzdělání
|
cs |
dc.subject |
výuka
|
cs |
dc.subject |
spolupráce
|
cs |
dc.subject |
rodina
|
cs |
dc.subject |
pomoc
|
cs |
dc.subject |
History
|
en |
dc.subject |
school
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
schooling
|
en |
dc.subject |
cooperation
|
en |
dc.subject |
family
|
en |
dc.subject |
refuge
|
en |
dc.title |
Vzdělávání Romů na základní škole |
cs |
dc.title.alternative |
Education of romani people in elementary school |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jílek, Dalibor |
|
dc.date.accepted |
2010-06-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
Bachelor thesis: ?Education of Romanies on the primary school.? It is about major problems which make problems to Romanies at the present time. Low lewel of education, total school ineffectuality Romanies pupils, deficient or practically no home preparng, bad communication between family and schoul and of course high enemployment. Next thing is theory on this problem from teachers, because they directly share on the education these pupils. |
en |
dc.description.department |
Katedra pedagogiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
17426
|
|
dc.date.assigned |
2009-04-30 |
|
utb.result.grade |
C |
|
local.subject |
vzdělávání Romů
|
cs |
local.subject |
základní školství
|
cs |
local.subject |
Romanies education
|
en |
local.subject |
Gipsy education
|
en |
local.subject |
elementary schooling
|
en |