Studijní styly a efektivnost učení u žáků různých věkových skupin

DSpace Repository

Language: English čeština 

Studijní styly a efektivnost učení u žáků různých věkových skupin

Show simple item record

dc.contributor.advisor Poledňová, Ivana
dc.contributor.author Střelecký, Marek
dc.date.accessioned 2010-07-18T23:13:18Z
dc.date.available 2010-07-18T23:13:18Z
dc.date.issued 2010-04-28
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/11612
dc.description.abstract Bakalářská práce pojednává o problematice týkající se studijního stylu a efektivnosti učení u žáků různých věkových skupin. Teoretická část objasňuje pojmy jako je učení, kognitivní a studijní styl a rozebírá různé druhy stylů učení. Zabývá se diagnostikou a ovlivňováním stylů učení a předkládá možné činitele ovlivňující efektivnost učení. Výzkumná část si všímá rozdílů v preferencích při učení mezi muži a ženami a mezi různými věkovými skupinami. cs
dc.format 60 s. cs
dc.format.extent 348426 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Učení cs
dc.subject kognitivní styly cs
dc.subject styly učení cs
dc.subject taktiky učení cs
dc.subject strategie učení cs
dc.subject ovlivňování stylu učení cs
dc.subject řízené učení cs
dc.subject autoregulace učení cs
dc.subject efektivnost učení cs
dc.subject motivace cs
dc.subject myšlenkové a tvůrčí dovednosti cs
dc.subject ?Learning en
dc.subject cognitive styles en
dc.subject learning styles en
dc.subject learning tactics en
dc.subject learning strategies influence learning style en
dc.subject learning-driven en
dc.subject self-learning en
dc.subject learning effectiveness en
dc.subject motivation and creative thinking skills en
dc.title Studijní styly a efektivnost učení u žáků různých věkových skupin cs
dc.title.alternative Learning styles and effectiveness of learning for pupils of different ages en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vavrečková, Marie
dc.date.accepted 2010-06-16
dc.description.abstract-translated The thesis deals with issues related to learning style and effectiveness of learning for pupils of different age groups. The theoretical part explains concepts such as learning, cognitive and learning style, and discusses the different types of learning styles. It deals with the diagnosis and influence of learning styles, and presents possible factors influencing the effectiveness of learning. Research takes note of differences in learning preferences between men and women and between different age groups. en
dc.description.department Institut mezioborových studií cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 1016169
dc.date.assigned 2008-04-30
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
střelecký_2010_bp.pdf 340.2Kb PDF View/Open
střelecký_2010_vp.doc 36.5Kb Microsoft Word View/Open
střelecký_2010_op.doc 31.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account