Reklama jako nástroj manipulace
Show full item record
No preview available
Title:
|
Reklama jako nástroj manipulace |
Author: |
Antl, Antonín
|
Advisor: |
Vaňková, Zdeňka
|
Abstract:
|
Anotace Tématem bakalářské práce je význam reklamy v dnešní moderní společnosti, její funkce a manipulativní vlivy na člověka a její možné důsledky. V této práci jsou popsány její jednotlivé druhy, triky a styly, které reklama využívá ve snaze co možná nejvíce ovlivnit nejširší vrstvy spotřebitelů. Zabývám se zde jednotlivými druhy reklamních médií, která reklama využívá a jaký mají vliv mediálního šíření na člověka. V bakalářské práci je podtrhnut význam etiky a reklamního kodexu. Jsou zde uvedeny právní aspekty, které musí tvůrci reklamy dodržovat. Samostatné kapitoly praktické části tvoří popis konkrétních osob, které ovlivnila reklama. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/11674
|
Date:
|
2010-04-20 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Katedra aplikovaného práva |
Discipline:
|
Sociální pedagogika |
Grade for thesis and defense:
|
A
14390
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account