Reklama jako nástroj manipulace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Reklama jako nástroj manipulace

Show full item record

No preview available
Title: Reklama jako nástroj manipulace
Author: Antl, Antonín
Advisor: Vaňková, Zdeňka
Abstract: Anotace Tématem bakalářské práce je význam reklamy v dnešní moderní společnosti, její funkce a manipulativní vlivy na člověka a její možné důsledky. V této práci jsou popsány její jednotlivé druhy, triky a styly, které reklama využívá ve snaze co možná nejvíce ovlivnit nejširší vrstvy spotřebitelů. Zabývám se zde jednotlivými druhy reklamních médií, která reklama využívá a jaký mají vliv mediálního šíření na člověka. V bakalářské práci je podtrhnut význam etiky a reklamního kodexu. Jsou zde uvedeny právní aspekty, které musí tvůrci reklamy dodržovat. Samostatné kapitoly praktické části tvoří popis konkrétních osob, které ovlivnila reklama.
URI: http://hdl.handle.net/10563/11674
Date: 2010-04-20
Availability: Bez omezení
Department: Katedra aplikovaného práva
Discipline: Sociální pedagogika
Grade for thesis and defense: A 14390


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
antl_2010_bp.pdf 2.861Mb PDF View/Open
antl_2010_vp.doc 33.5Kb Microsoft Word View/Open
antl_2010_op.doc 41.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account