Komunikace volnočasového areálu Žluté lázně

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikace volnočasového areálu Žluté lázně

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Tietze, Hana
dc.date.accessioned 2010-07-19T00:33:52Z
dc.date.available 2010-07-19T00:33:52Z
dc.date.issued 2010-05-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/11739
dc.description.abstract Bakalářská práce popisuje problematiku provozu volnočasových areálů a s tím spojené komunikace. Testuje tři hypotézy: Vzhledem k vysokým fixním nákladům se provozovate-lé sezónních areálů snaží tuto sezónnost potlačit a nabízet své služby celoročně. Druhou hypotézou je: Názor, že v létě se navštěvují letní areály s typickými letními aktivitami a v zimě areály zimní, je obecně platný a je velmi těžké tento názor zlomit a přilákat lidi do areálu mimo jeho původní určení, a to i za předpokladu cílené aktivní komunikace. Třetí hypotéza hovoří o tom, že vzhledem k výše uvedenému a přesto, že provozovatelé mají zájem na celoročním provozu areálů, neinvestují do komunikace mimosezónních aktivit ani příliš času ani příliš finančních prostředků. cs
dc.format 54 cs
dc.format.extent 3432327 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject PR cs
dc.subject volnočasový areál cs
dc.subject letní aktivity cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject Žluté lázně cs
dc.subject program pro děti cs
dc.subject PR en
dc.subject leisure resort en
dc.subject summer activities en
dc.subject survey sampling en
dc.subject marketing communications en
dc.subject Zlute lazne en
dc.subject program for children en
dc.title Komunikace volnočasového areálu Žluté lázně cs
dc.title.alternative Communication of the leisure resort Žluté lázně en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gregarová, Magda
dc.date.accepted 2010-05-24
dc.description.abstract-translated Bachelor thesis describes the operation of leisure facilities and associated marketing com-munications. It tests three hypotheses: The seasonal leisure facilities operators try to offer their services year-round regarding the high fixed operating expenses. The second: The opinion that in the summer resorts with typical summer activities are attended and in the winter resorts with winter activities are attended, is generally valid and it is very difficult to break this view and to attract people visiting areas beyond its original season, even in case of targeted active communication. The third: given the above and despite the fact that op-erators are interested in year-round services, they don't invest in the low season activities communications - neither time, nor money. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 13694
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
tietze_2010_bp.pdf 3.273Mb PDF View/Open
tietze_2010_vp.pdf 57.54Kb PDF View/Open
tietze_2010_op.pdf 57.90Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account