dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Tietze, Hana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T00:33:52Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T00:33:52Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/11739
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce popisuje problematiku provozu volnočasových areálů a s tím spojené komunikace. Testuje tři hypotézy: Vzhledem k vysokým fixním nákladům se provozovate-lé sezónních areálů snaží tuto sezónnost potlačit a nabízet své služby celoročně. Druhou hypotézou je: Názor, že v létě se navštěvují letní areály s typickými letními aktivitami a v zimě areály zimní, je obecně platný a je velmi těžké tento názor zlomit a přilákat lidi do areálu mimo jeho původní určení, a to i za předpokladu cílené aktivní komunikace. Třetí hypotéza hovoří o tom, že vzhledem k výše uvedenému a přesto, že provozovatelé mají zájem na celoročním provozu areálů, neinvestují do komunikace mimosezónních aktivit ani příliš času ani příliš finančních prostředků. |
cs |
dc.format |
54 |
cs |
dc.format.extent |
3432327 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
PR
|
cs |
dc.subject |
volnočasový areál
|
cs |
dc.subject |
letní aktivity
|
cs |
dc.subject |
dotazníkové šetření
|
cs |
dc.subject |
marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
Žluté lázně
|
cs |
dc.subject |
program pro děti
|
cs |
dc.subject |
PR
|
en |
dc.subject |
leisure resort
|
en |
dc.subject |
summer activities
|
en |
dc.subject |
survey sampling
|
en |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
Zlute lazne
|
en |
dc.subject |
program for children
|
en |
dc.title |
Komunikace volnočasového areálu Žluté lázně |
cs |
dc.title.alternative |
Communication of the leisure resort Žluté lázně |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gregarová, Magda |
|
dc.date.accepted |
2010-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
Bachelor thesis describes the operation of leisure facilities and associated marketing com-munications. It tests three hypotheses: The seasonal leisure facilities operators try to offer their services year-round regarding the high fixed operating expenses. The second: The opinion that in the summer resorts with typical summer activities are attended and in the winter resorts with winter activities are attended, is generally valid and it is very difficult to break this view and to attract people visiting areas beyond its original season, even in case of targeted active communication. The third: given the above and despite the fact that op-erators are interested in year-round services, they don't invest in the low season activities communications - neither time, nor money. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
13694
|
|
dc.date.assigned |
2009-12-01 |
|
utb.result.grade |
B |
|