dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Jandourek, Jiří
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T00:38:35Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T00:38:35Z |
|
dc.date.issued |
2010-04-28 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/11746
|
|
dc.description.abstract |
Cílem bakalářské práce je popis prostředí českého zdravotnictví, specifik cílů jeho komunikačních skupin, se zaměřením na vzájemné vztahy subjektů, obhajujících své zájmy a úroveň jejich komunikace. Práce je rozdělena do dvou základních částí. Teoreticko-metodologická část je zaměřena na popis českého zdravotnictví, jeho jednotlivých subjektů a komunikačního prostředí, včetně regulačních mechanismů. Součástí první části je také popsána metodologie pro sběr relevantních informací. V praktické části je věnován prostor analýze sebraných informací, jejich interpretace s následným vyhodnocením zkoumaných okruhů pro účely přesnějšího popisu situace v jednotlivých segmentech zdravotnického systému. |
cs |
dc.format |
77 s. |
cs |
dc.format.extent |
2628424 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
vztahy
|
cs |
dc.subject |
komunikační skupiny
|
cs |
dc.subject |
marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
integrované marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační cíle
|
cs |
dc.subject |
relations
|
en |
dc.subject |
communication groups
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
integrated marketing communication
|
en |
dc.subject |
communication targets/aims
|
en |
dc.title |
Specifika komunikačních skupin v oblasti českého zdravotnictví |
cs |
dc.title.alternative |
Specifics of the communication groups of the Czech healthcare |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gregarová, Magda |
|
dc.date.accepted |
2010-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
The objective of this bachelor thesis is the description of the Czech healthcare environment and of the particular targets of its communication groups, with the focus on the mutual relations of the subjects, vindicating their interests and the levels of their communication. The thesis is divided into two main sections. The Theoretically-methodological part concentrates on the description of the Czech healthcare, its individual subjects and communication environment, including the regulatory mechanisms. The component of the first part also describes the methodology for the relevant information collection. In the practical part we dedicate the space for analyses of the collected information, its interpretation with following evaluation of the examined subject-matters, for the purpose of more precise description of the situation, in the individual segments of the healthcare. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
13664
|
|
dc.date.assigned |
2009-12-01 |
|
utb.result.grade |
B |
|