Specifika komunikačních skupin v oblasti českého zdravotnictví

DSpace Repository

Language: English čeština 

Specifika komunikačních skupin v oblasti českého zdravotnictví

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Jandourek, Jiří
dc.date.accessioned 2010-07-19T00:38:35Z
dc.date.available 2010-07-19T00:38:35Z
dc.date.issued 2010-04-28
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/11746
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce je popis prostředí českého zdravotnictví, specifik cílů jeho komunikačních skupin, se zaměřením na vzájemné vztahy subjektů, obhajujících své zájmy a úroveň jejich komunikace. Práce je rozdělena do dvou základních částí. Teoreticko-metodologická část je zaměřena na popis českého zdravotnictví, jeho jednotlivých subjektů a komunikačního prostředí, včetně regulačních mechanismů. Součástí první části je také popsána metodologie pro sběr relevantních informací. V praktické části je věnován prostor analýze sebraných informací, jejich interpretace s následným vyhodnocením zkoumaných okruhů pro účely přesnějšího popisu situace v jednotlivých segmentech zdravotnického systému. cs
dc.format 77 s. cs
dc.format.extent 2628424 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject vztahy cs
dc.subject komunikační skupiny cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject integrované marketingové komunikace cs
dc.subject komunikační cíle cs
dc.subject relations en
dc.subject communication groups en
dc.subject marketing communication en
dc.subject integrated marketing communication en
dc.subject communication targets/aims en
dc.title Specifika komunikačních skupin v oblasti českého zdravotnictví cs
dc.title.alternative Specifics of the communication groups of the Czech healthcare en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gregarová, Magda
dc.date.accepted 2010-05-26
dc.description.abstract-translated The objective of this bachelor thesis is the description of the Czech healthcare environment and of the particular targets of its communication groups, with the focus on the mutual relations of the subjects, vindicating their interests and the levels of their communication. The thesis is divided into two main sections. The Theoretically-methodological part concentrates on the description of the Czech healthcare, its individual subjects and communication environment, including the regulatory mechanisms. The component of the first part also describes the methodology for the relevant information collection. In the practical part we dedicate the space for analyses of the collected information, its interpretation with following evaluation of the examined subject-matters, for the purpose of more precise description of the situation, in the individual segments of the healthcare. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 13664
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
jandourek_2010_bp.pdf 2.506Mb PDF View/Open
jandourek_2010_vp.pdf 51.72Kb PDF View/Open
jandourek_2010_op.pdf 59.16Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account