Marketingová analýza trhu s ortopedickou obuví ve vybraných zemích
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingová analýza trhu s ortopedickou obuví ve vybraných zemích |
Author: |
Vašková, Monika
|
Advisor: |
Pernička, Petr
|
Abstract:
|
Bakalářská práce se zabývá analýzou trhu s ortopedickou obuví, přičemž podle předem stanovených kritérií jsou srovnávány jednotlivé značky dostupné na tuzemském a zahraničních trzích. Teoretická část je vypracována na základě odborné literatury o vadách nohou, ortopedické obuvi, marketingových formách sběru informací a mapování trhu. Praktická část obsahuje srovnání sériově vyráběné ortopedické obuvi tuzemských a zahraničních výrobců. Hodnoceny jsou především jejich konstrukční, užitné parametry a cenové relace nabízeného sortimentu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/11765
|
Date:
|
2010-04-27 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Discipline:
|
Marketing |
Grade for thesis and defense:
|
A
13449
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account