dc.contributor.advisor |
Olejníček, Antonín
|
|
dc.contributor.author |
Liška, Jiří
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T01:13:20Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T01:13:20Z |
|
dc.date.issued |
2010-03-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/11821
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá pojmem mládež, jeho vznikem a vymezením, dále popisuje pojem adolescence, na kterou pohlížíme z různých úhlů. Zaměřili jsme se na poruchové a rizikové chování středoškolských adolescentů, na to, jaké známe druhy poruch chování a kteří činitelé je ovlivňují. Výzkum byl zaměřen na poruchy chování z pohledu jejich učitelů, kteří se s nimi musí v edukačním procesu vypořádat. Cílem výzkumu bylo zjistit, v jaké míře poruchy chování u středoškoláků ohrožují úspěch edukačního procesu, v čem učitelé vidí největší problém a rizika poruch chování, byl zjišťován přístup školy k těmto problémům a možnosti řešení. |
cs |
dc.format |
100 s. (168492 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
1414410 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
adolescent
|
cs |
dc.subject |
střední škola
|
cs |
dc.subject |
prevence
|
cs |
dc.subject |
sociálně patologický jev
|
cs |
dc.subject |
mládež
|
cs |
dc.subject |
učitel
|
cs |
dc.subject |
poruchy chování
|
cs |
dc.subject |
rodina
|
cs |
dc.subject |
výchova
|
cs |
dc.subject |
řešení problémů
|
cs |
dc.subject |
adolescent
|
en |
dc.subject |
Secondary school
|
en |
dc.subject |
prevention
|
en |
dc.subject |
pathological social phenomenon
|
en |
dc.subject |
youth
|
en |
dc.subject |
teacher
|
en |
dc.subject |
behavioural disorder
|
en |
dc.subject |
family
|
en |
dc.subject |
upbringing
|
en |
dc.subject |
solving problems
|
en |
dc.title |
Poruchy chování u středoškolské mládeže |
cs |
dc.title.alternative |
Behaviour disturbance of secondary youth people |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Palovčíková, Geraldina |
|
dc.date.accepted |
2010-05-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Masters dissertation deals with the koncept of ?youth?, its origin and definition, continuing with a description of the koncept of adolescence, looking at it from different angles. We focus on the disorder and risky behaviour of Secondary school adolescents, describing which kind of behavioural disorder we know and which factors influence them. The research was focused on behavioural disorder from the viewpoint of their teachers, who must deal with it in the educational process. The aim of the research was to find out to what extent behavioural disorder in Secondary school children jeopardize success in the educational process and what teachers see as the biggest problem and the risk of behavioural disorder and finding out how schools are dealing with these problems and the possibility of solving them. |
en |
dc.description.department |
Institut mezioborových studií |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/157
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
16780
|
|
dc.date.assigned |
2008-11-30 |
|
utb.result.grade |
B |
|
local.subject |
adolescenti
|
cs |
local.subject |
výchovné problémy
|
cs |
local.subject |
adolescents
|
en |
local.subject |
educational problems
|
en |