Poruchy chování u středoškolské mládeže

DSpace Repository

Language: English čeština 

Poruchy chování u středoškolské mládeže

Show simple item record

dc.contributor.advisor Olejníček, Antonín
dc.contributor.author Liška, Jiří
dc.date.accessioned 2010-07-19T01:13:20Z
dc.date.available 2010-07-19T01:13:20Z
dc.date.issued 2010-03-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/11821
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá pojmem mládež, jeho vznikem a vymezením, dále popisuje pojem adolescence, na kterou pohlížíme z různých úhlů. Zaměřili jsme se na poruchové a rizikové chování středoškolských adolescentů, na to, jaké známe druhy poruch chování a kteří činitelé je ovlivňují. Výzkum byl zaměřen na poruchy chování z pohledu jejich učitelů, kteří se s nimi musí v edukačním procesu vypořádat. Cílem výzkumu bylo zjistit, v jaké míře poruchy chování u středoškoláků ohrožují úspěch edukačního procesu, v čem učitelé vidí největší problém a rizika poruch chování, byl zjišťován přístup školy k těmto problémům a možnosti řešení. cs
dc.format 100 s. (168492 znaků) cs
dc.format.extent 1414410 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject adolescent cs
dc.subject střední škola cs
dc.subject prevence cs
dc.subject sociálně patologický jev cs
dc.subject mládež cs
dc.subject učitel cs
dc.subject poruchy chování cs
dc.subject rodina cs
dc.subject výchova cs
dc.subject řešení problémů cs
dc.subject adolescent en
dc.subject Secondary school en
dc.subject prevention en
dc.subject pathological social phenomenon en
dc.subject youth en
dc.subject teacher en
dc.subject behavioural disorder en
dc.subject family en
dc.subject upbringing en
dc.subject solving problems en
dc.title Poruchy chování u středoškolské mládeže cs
dc.title.alternative Behaviour disturbance of secondary youth people en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Palovčíková, Geraldina
dc.date.accepted 2010-05-11
dc.description.abstract-translated This Masters dissertation deals with the koncept of ?youth?, its origin and definition, continuing with a description of the koncept of adolescence, looking at it from different angles. We focus on the disorder and risky behaviour of Secondary school adolescents, describing which kind of behavioural disorder we know and which factors influence them. The research was focused on behavioural disorder from the viewpoint of their teachers, who must deal with it in the educational process. The aim of the research was to find out to what extent behavioural disorder in Secondary school children jeopardize success in the educational process and what teachers see as the biggest problem and the risk of behavioural disorder and finding out how schools are dealing with these problems and the possibility of solving them. en
dc.description.department Institut mezioborových studií cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/157 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 16780
dc.date.assigned 2008-11-30
utb.result.grade B
local.subject adolescenti cs
local.subject výchovné problémy cs
local.subject adolescents en
local.subject educational problems en


Files in this item

Files Size Format View
liška_2010_dp.pdf 1.348Mb PDF View/Open
liška_2010_vp.doc 27Kb Microsoft Word View/Open
liška_2010_op.doc 29Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account