Corporate design imaginárního studia chameleon
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Ondroušek, Václav
|
|
dc.contributor.author |
Velebný, Ondřej
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T04:19:44Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T04:19:44Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-17 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/11837
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce Corporate design imaginárního grafického studia chameleon je rozdělena do dvou částí - teoretická a praktická část. V teoretické části bakalářské práce je studována motion grafika od počátků po současnost. Z výrazných osobností tvořících motion grafiku jsou představeni z 80. let Saul Bass a ze současnosti Lukáš Veverka. Další část teoretické práce se věnuje studiu barev užitých ve značkách vybraných motion společností současnosti. Grafický manuál motion studia "Chameleon", reprezentuje konceptuální pojetí značky a její možné aplikování v praxi. |
cs |
dc.format |
75 s. |
cs |
dc.format.extent |
3114840 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/zip |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Corporate design
|
cs |
dc.subject |
grafické studio
|
cs |
dc.subject |
motion grafika
|
cs |
dc.subject |
grafický manuál
|
cs |
dc.subject |
Corporate design
|
en |
dc.subject |
graphic studio
|
en |
dc.subject |
motion design
|
en |
dc.subject |
graphic manual
|
en |
dc.title |
Corporate design imaginárního studia chameleon |
cs |
dc.title.alternative |
Corporate Design for Proposed Studio Chamelon. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Wolf, Dušan |
|
dc.date.accepted |
2010-06-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
Bachelor's Work "Corporate Design of Imaginary Graphic studio chameleon'q is divided into two parts - theoretical and practical. Theoretical part follows motion graphics in historical perspective. It starts by first at-tempts during first half of 19th century, and then continues by introduction of Saul Bass, who was taken as preventative of outstanding personalities of 1980's motion graphics and ends by profile of Lukáš Veverka, who was selected from present motion graphics leaders. Another section of theoretical part is related to study of color schemes used in logotypes of twenty selected graphics studios that are present on actual market. Brand manual of "Chameleon'q design studio and examples of its application in practi-cal business situations represent practical part of this Bachelor's Work. |
en |
dc.description.department |
Kabinet teoretických studií |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/226
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia a design - Grafický design |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia and Design - Graphic Design |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Výtvarná umění |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Fine Arts |
en |
dc.identifier.stag |
13888
|
|
dc.date.assigned |
2009-12-01 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account