Projekt komunikačního plánu zaměřeného na zvýšení povědomí Motelu Pepčín na Uherskobrodsku
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Zlámalíková, Kristýna
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T05:51:45Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T05:51:45Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/12022
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se skládá ze dvou hlavních částí. Teoretická část vysvětluje pojmy související s tématem diplomové práce. Praktická část se dále dělí na analytickou a projektovou část. Analytická část zkoumá současný stav prostřednictvím situační analýzy včetně dotazníkového průzkumu. Zjištěné informace jsou vyhodnoceny a slouží jako podklad pro tvorbu projektu. Projekt naplňuje cíl diplomové práce. Je navržen komunikační plán pro Motel Pepčín, jehož cílem je zvýšení povědomí na Uherskobrodsku. Celkový projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze. Závěr celkově shrnuje diplomovou práci. |
cs |
dc.format |
95 s., 4 s. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
1025374 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Služba
|
cs |
dc.subject |
cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingové nástroje
|
cs |
dc.subject |
marketingový plán
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
Service
|
en |
dc.subject |
tourism
|
en |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
marketing tools
|
en |
dc.subject |
marketing plan
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.title |
Projekt komunikačního plánu zaměřeného na zvýšení povědomí Motelu Pepčín na Uherskobrodsku |
cs |
dc.title.alternative |
The project communication plan aimed at increasing awareness Motel Pepčín the vicinity of Uherský Brod |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Sadílek, Tomáš |
|
dc.date.accepted |
2010-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
Diploma thesis consists of two main parts. The theoretical part explains the concepts relating to the topic of thesis. The practical part is further divided into analytical and project part. The analytical part of the present, analyzing the state through situational analysis, including the questionnaire survey. Identified information is evaluated and serves as a basis for creating a project. The project meets the objective of thesis. Is designed communication plan for Motel Pepčín aimed at increasing awareness on Uherskobrodsko. Overall project is subjected to time, cost and risk analysis. Conclusion summarizes the whole thesis. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
14935
|
|
dc.date.assigned |
2010-03-29 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account