Projekt marketingové strategie internetového obchodu Florbalek.net

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové strategie internetového obchodu Florbalek.net

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingové strategie internetového obchodu Florbalek.net
Author: Havlenová, Petra
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Cílem této diplomové práce je vytvoření projektu nové marketingové strategie internetového obchodu Florbalek.net. Tomuto návrhu předchází průzkum trhu potenciálních i stávajících zákazníků a srovnávací analýza vybraných internetových obchodů s florbalovým vybavením. Úvodní část práce je věnována rozboru literárních pramenů týkajících se problematiky internetového podnikání a především marketingového mixu. Dále je charakterizován obchod Florbalek.net a jeho stávající marketingová strategie. Následuje zpracování výsledků kvalitativního marketingového průzkumu a srovnávací analýzy. Závěr práce obsahuje vypracování projektu nové marketingové strategie a zvažuje rizika spojená s její implementací v praxi.
URI: http://hdl.handle.net/10563/12030
Date: 2010-05-03
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: A 14750


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
havlenová_2010_dp.pdf 3.661Mb PDF View/Open
havlenová_2010_vp.doc 72.5Kb Microsoft Word View/Open
havlenová_2010_op.doc 69.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account