Analýza postojů občanů k bezpečí a k práci Policie ČR na Obvodním oddělení ve Vizovicích

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza postojů občanů k bezpečí a k práci Policie ČR na Obvodním oddělení ve Vizovicích

Show simple item record

dc.contributor.advisor Ježík, Jiří
dc.contributor.author Pekařová, Lenka
dc.date.accessioned 2010-07-19T06:04:34Z
dc.date.available 2010-07-19T06:04:34Z
dc.date.issued 2009-12-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/12048
dc.description.abstract Předmětem této bakalářské práce je marketingový výzkum v neziskovém sektoru. Cílem výzkumu bude především zjistit, jaké jsou možnosti spolupráce policie a veřejnosti ve smyslu community policing, pocit bezpečí a vnímání rizik ze strany občanů, důvěra občanů v policii a jejich informovanost o policejní práci a identifikace konkrétních problému lokality. Ve své práci se v teoretické části zabývám nejprve teoretickými poznatky o potřebách marketingu v neziskovém sektoru a dále potom samotným procesem marketingového výzkumu. V praktické části jsou tyto poznatky aplikovány na konkrétní marketingový výzkum, přesněji na dotazníkové šetření. V závěru práce analyzuji výsledky písmenného šetření a navrhuji řešení zjištěných skutečností. cs
dc.format 73 s., 2 s. tex. příloh. cs
dc.format.extent 2500333 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject neziskový sektor cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject Reforma Policie ČR cs
dc.subject Community policing cs
dc.subject the nonprofit sector en
dc.subject the marketing research en
dc.subject the questionnaire investigation en
dc.subject the reform of the Police of the Czech Republic en
dc.subject Community policing en
dc.title Analýza postojů občanů k bezpečí a k práci Policie ČR na Obvodním oddělení ve Vizovicích cs
dc.title.alternative Analysis of citizen's attitude towards security and towards Czech Police work in distrikt department of Vizovice en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Mišurec, Zdeněk
dc.date.accepted 2010-01-19
dc.description.abstract-translated The subject of this thesis is the marketing research in the nonprofit sector. The main goal of the research is find out, what are the possibilities of the cooperation between the police and the public in sense of community policing, the sense of security and the perception of hazards from the side of citizens, the confidence of the citizens to the police and their awareness about the police work and the identification of factual problems in the locality. In the theoretical part of my work I deal with the theoretical knowledge of the needs of marketing in the non-profit sector and then with the process of marketing research. In the practical part these facts are applied to specific marketing research, more precisely to questionnaire investigation. In the conclusion of work I analyse the results of written investigation and I suggest the solution of the findings. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 13555
dc.date.assigned 2009-10-09
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
pekařová_2010_bp.pdfBlocked 2.384Mb PDF View/Open
pekařová_2010_vp.pdf 315.6Kb PDF View/Open
pekařová_2010_op.pdf 368.6Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account