Analýza postojů občanů k bezpečí a k práci Policie ČR na Obvodním oddělení ve Vizovicích
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Ježík, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Pekařová, Lenka
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T06:04:34Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T06:04:34Z |
|
dc.date.issued |
2009-12-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/12048
|
|
dc.description.abstract |
Předmětem této bakalářské práce je marketingový výzkum v neziskovém sektoru. Cílem výzkumu bude především zjistit, jaké jsou možnosti spolupráce policie a veřejnosti ve smyslu community policing, pocit bezpečí a vnímání rizik ze strany občanů, důvěra občanů v policii a jejich informovanost o policejní práci a identifikace konkrétních problému lokality. Ve své práci se v teoretické části zabývám nejprve teoretickými poznatky o potřebách marketingu v neziskovém sektoru a dále potom samotným procesem marketingového výzkumu. V praktické části jsou tyto poznatky aplikovány na konkrétní marketingový výzkum, přesněji na dotazníkové šetření. V závěru práce analyzuji výsledky písmenného šetření a navrhuji řešení zjištěných skutečností. |
cs |
dc.format |
73 s., 2 s. tex. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
2500333 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
neziskový sektor
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
dotazníkové šetření
|
cs |
dc.subject |
Reforma Policie ČR
|
cs |
dc.subject |
Community policing
|
cs |
dc.subject |
the nonprofit sector
|
en |
dc.subject |
the marketing research
|
en |
dc.subject |
the questionnaire investigation
|
en |
dc.subject |
the reform of the Police of the Czech Republic
|
en |
dc.subject |
Community policing
|
en |
dc.title |
Analýza postojů občanů k bezpečí a k práci Policie ČR na Obvodním oddělení ve Vizovicích |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of citizen's attitude towards security and towards Czech Police work in distrikt department of Vizovice |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Mišurec, Zdeněk |
|
dc.date.accepted |
2010-01-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
The subject of this thesis is the marketing research in the nonprofit sector. The main goal of the research is find out, what are the possibilities of the cooperation between the police and the public in sense of community policing, the sense of security and the perception of hazards from the side of citizens, the confidence of the citizens to the police and their awareness about the police work and the identification of factual problems in the locality. In the theoretical part of my work I deal with the theoretical knowledge of the needs of marketing in the non-profit sector and then with the process of marketing research. In the practical part these facts are applied to specific marketing research, more precisely to questionnaire investigation. In the conclusion of work I analyse the results of written investigation and I suggest the solution of the findings. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
13555
|
|
dc.date.assigned |
2009-10-09 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account