Projekt zavádění online marketingu u elektronického obchodu Jouet Amour

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zavádění online marketingu u elektronického obchodu Jouet Amour

Show full item record

No preview available
Title: Projekt zavádění online marketingu u elektronického obchodu Jouet Amour
Author: Bednář, Martin
Advisor: Komínková, Miroslava
Abstract: Teoretická část diplomové práce představuje základní charakteristiky spojené s problematikou podnikání na internetu. Upozorňuje na nutnost realizovat marketingovou činnost ve vyhledávačích, přičemž pozornost je věnována zvláště reklamě na internetu a obchodním platebním modelům. Dále jsou specifikovány klíčové oblasti pro úspěšnou optimalizaci webových stránek pro vyhledávače. Analýza poskytuje profil elektronického obchodu Jouet Amour, v auditu poukazuje na konkurenci a rovněž hodnotí obsahovou stránku e-shopu. Rozborem prochází taktéž technické zpracování www prezentace, s důrazem na nastavení on page a off page faktorů. Závěrečná část analýzy je evaluací webového auditu, z níž vyvstávají podněty pro návrh nutných změn. Projektová část práce stanovuje cíl, k jehož naplnění detailně rozebírá jednotlivé návrhy úprav současného stavu. Neopomíjí zohlednit možná rizika spojená s uvedením změn v praxi, nastiňuje i jejich preventivní opatření. V závěru je věnován prostor nákladové analýze projektu a jsou vyslovena doporučení, pro další vývoj zvoleného elektronického obchodu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/12140
Date: 2010-05-03
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B 14738


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
bednář_2010_dp.pdf 4.183Mb PDF View/Open
bednář_2010_vp.doc 74.5Kb Microsoft Word View/Open
bednář_2010_op.doc 67.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account