Využití event marketingu pro zlepšení konkurenčního postavení kavárny Steps Café

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití event marketingu pro zlepšení konkurenčního postavení kavárny Steps Café

Show simple item record

dc.contributor.advisor Štefánek, Radoslav
dc.contributor.author Teicherová, Jana
dc.date.accessioned 2010-07-19T07:08:57Z
dc.date.available 2010-07-19T07:08:57Z
dc.date.issued 2010-05-21
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/12177
dc.description.abstract Moje bakalářská práce se zabývá využitím event marketingu jako nového trendu komuni-kace podniků se svými zákazníky. Teoretická část hovoří o zařazení event marketingu do marketingové komunikace a uvádí kompletní postup jeho aplikace. Zároveň klade důraz na nemalé výhody jeho emocionální podstaty. V praktické části popisuji konkrétní podobu a zpracování eventu "Babská jazda" kavárny Steps Café. Závěr pojednává o návrzích na vylepšení do budoucna a uvádím v něm možná rizika, náklady a přínosy spojená s imple-mentací daných návrhů do praxe. cs
dc.format 74 s. cs
dc.format.extent 2303504 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso sk
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject event marketing cs
dc.subject event cs
dc.subject emoce cs
dc.subject cílová skupina cs
dc.subject strategické plánování cs
dc.subject event marketing en
dc.subject event en
dc.subject emotions en
dc.subject target group en
dc.subject strategic planning en
dc.title Využití event marketingu pro zlepšení konkurenčního postavení kavárny Steps Café cs
dc.title.alternative Using event marketing to improve competitive ability of Steps Café en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Sasínková, Martina
dc.date.accepted 2010-06-10
dc.description.abstract-translated My bachelor thesis is about using event marketing as a new way of company communica-tion with customers. Theoretic part goes through insertion of event marketing to marketing communication and specifies process of application. Bachelor thesis respects advantages of event marketing's emotional base. In practical part, I describe real event called "Ladies drive" hosted by Steps Cafe. In final part I introduce new tricks and ideas to improve events presented by Steps Cafe in the fu-ture. I also come up with risks, costs and contributions that could be caused by applying my ideas to real event. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/116 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 17156
dc.date.assigned 2010-04-06
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
teicherová_2010_bp.pdf 2.196Mb PDF View/Open
teicherová_2010_vp.doc 62.5Kb Microsoft Word View/Open
teicherová_2010_op.zip 19.37Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account