Využití event marketingu pro zlepšení konkurenčního postavení kavárny Steps Café
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Štefánek, Radoslav
|
|
dc.contributor.author |
Teicherová, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T07:08:57Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T07:08:57Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-21 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/12177
|
|
dc.description.abstract |
Moje bakalářská práce se zabývá využitím event marketingu jako nového trendu komuni-kace podniků se svými zákazníky. Teoretická část hovoří o zařazení event marketingu do marketingové komunikace a uvádí kompletní postup jeho aplikace. Zároveň klade důraz na nemalé výhody jeho emocionální podstaty. V praktické části popisuji konkrétní podobu a zpracování eventu "Babská jazda" kavárny Steps Café. Závěr pojednává o návrzích na vylepšení do budoucna a uvádím v něm možná rizika, náklady a přínosy spojená s imple-mentací daných návrhů do praxe. |
cs |
dc.format |
74 s. |
cs |
dc.format.extent |
2303504 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
sk |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
event marketing
|
cs |
dc.subject |
event
|
cs |
dc.subject |
emoce
|
cs |
dc.subject |
cílová skupina
|
cs |
dc.subject |
strategické plánování
|
cs |
dc.subject |
event marketing
|
en |
dc.subject |
event
|
en |
dc.subject |
emotions
|
en |
dc.subject |
target group
|
en |
dc.subject |
strategic planning
|
en |
dc.title |
Využití event marketingu pro zlepšení konkurenčního postavení kavárny Steps Café |
cs |
dc.title.alternative |
Using event marketing to improve competitive ability of Steps Café |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Sasínková, Martina |
|
dc.date.accepted |
2010-06-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
My bachelor thesis is about using event marketing as a new way of company communica-tion with customers. Theoretic part goes through insertion of event marketing to marketing communication and specifies process of application. Bachelor thesis respects advantages of event marketing's emotional base. In practical part, I describe real event called "Ladies drive" hosted by Steps Cafe. In final part I introduce new tricks and ideas to improve events presented by Steps Cafe in the fu-ture. I also come up with risks, costs and contributions that could be caused by applying my ideas to real event. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/116
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
17156
|
|
dc.date.assigned |
2010-04-06 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account