dc.contributor.advisor |
Mikeska, Martin
|
|
dc.contributor.author |
Podzimek, Jan
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T07:44:36Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T07:44:36Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/12253
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této diplomové práce je vytvořit projekt realizace dostavby Penzionu Osvětimany. Práce je rozdělena na část teoretickou, analytickou a projektovou. V teoretické části jsou definovány pojmy související s přerozdělováním financí prostřednictvím fondů Evropské unie a se samotným operačním programem. Dále jsou objasněny pojmy související s marketingovou analýzou, investičním rozhodováním a finanční a ekonomickou analýzou. Analytická část zahrnuje zařazení projektu do příslušné kategorie v rámci Regionálního ope-račního programu Střední Morava, základní informace o žadateli, dále je vyhotoven popis projektu a výchozího stavu projektového záměru. Na tyto fakta navazuje marketingová analýza, jež popisuje nulovou a investiční varianty, odhad poptávky, analýzu konkurence a substitutů a sestavení marketingového mixu. Projekt, který plynně navazuje na data zjištěná v analytické části, se zabývá popisem navr-hovaného technického řešení samotné stavby, sestavením časového harmonogramu a ne-zbytného personálního obsazení projektu. Závěrečnou fází projektu je jeho finanční a eko-nomické hodnocení včetně kalkulace provozních příjmů a provozních výdajů. Projektová část práce je završena definováním rizik a jejich závažnosti. |
cs |
dc.format |
104 |
cs |
dc.format.extent |
3011719 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Regionální operační program Střední Morava
|
cs |
dc.subject |
projekt
|
cs |
dc.subject |
marketingová analýza
|
cs |
dc.subject |
poptávka
|
cs |
dc.subject |
časová analýza
|
cs |
dc.subject |
finanční a ekonomická analýza
|
cs |
dc.subject |
riziková analýza
|
cs |
dc.subject |
Regional operational programme Střední Morava
|
en |
dc.subject |
project
|
en |
dc.subject |
marketing analysis
|
en |
dc.subject |
time analysis
|
en |
dc.subject |
financial and economics analysis
|
en |
dc.subject |
hazard operation study
|
en |
dc.title |
Projekt realizace dostavby Penzionu Osvětimany z prostředků ROP Střední morava |
cs |
dc.title.alternative |
Project of the extension implementation on the Guest-house Osvetimany from ROP Middle Morava resources |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Dohnalová, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2010-06-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this diploma thesis is to create project of realization for completion of Pension Osvětimany. Thesis is divided into theoretical, analytical and project part. There are defined concepts connected with redistribution of finance through EU fonds and with programme itself in theoretical part. Further, concepts related to marketing analysis, investment decisions and financial and economic analysis are clarified. Analytical part includes classification of project into relevant category under the Regional operational programme Central Moravie, basic information about applicant, description of project and default situation of project plan. Marketing analysis continues after these facts and describes zero and investment option, estimation of demand, analysis of competitors and substitutes and compilation of marketing mix. Project part, which is built on founded data in analytical part, is dealing with description of the proposed technical solution of the building, drawing up the timetable and staffing of the project. Final phase deals with financial and economical score including calculation of operating income and expenses. Project part of the diploma thesis is concluded with definition of risks and their relevance. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
15354
|
|
dc.date.assigned |
2010-03-29 |
|
utb.result.grade |
A |
|