dc.contributor.advisor |
Göttlichová, Marcela
|
|
dc.contributor.author |
Ondrušková, Linda
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T07:48:02Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T07:48:02Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/12258
|
|
dc.description.abstract |
Práce se věnuje popisu a hodnocení marketingových komunikací Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary. V teoretické části dochází k vymezení základních pojmů z prostředí filmu a marketingových komunikací. Praktická část je pak cele věnována podrobné analýze současného stavu komunikace a propagace festivalu. Cílem práce je ověřit, zda je propagace festivalu dostatečná, zda zde lze sledovat progresivní vývoj a zvláště zdali je postavení českého festivalu v mezinárodní konkurenci ostatních filmových festivalů dostatečně silné. |
cs |
dc.format |
62 s., 1 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
12540503 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
marketingový komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
média
|
cs |
dc.subject |
film
|
cs |
dc.subject |
filmový festival
|
cs |
dc.subject |
mezinárodní filmový festival
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
marketing communication mix
|
en |
dc.subject |
media
|
en |
dc.subject |
film
|
en |
dc.subject |
film festival
|
en |
dc.subject |
international film festival
|
en |
dc.title |
Marketingové komunikace Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing Communications of Karlovy Vary International Film Festival |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šula, Tomáš |
|
dc.date.accepted |
2010-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
The work engages in the description and evaluation of marketing communications of Karlovy Vary International Film Festival. The theoretical part is to define the basic concepts of both film and marketing communications. The practical part is fully devoted to a detailed analysis of the current status of the festival and its communication and promotion. The goal is to determine whether the promotion of the festival is sufficient enough, whether there is a progressive development and in particular whether the position of the Czech festival in international competition of other film festivals is strong enough. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
13630
|
|
dc.date.assigned |
2009-12-01 |
|
utb.result.grade |
A |
|