Od lechtivého k obscénnímu - hranice "komunikovatelného" v reklamě 90. let 20. století

DSpace Repository

Language: English čeština 

Od lechtivého k obscénnímu - hranice "komunikovatelného" v reklamě 90. let 20. století

Show simple item record

dc.contributor.advisor Zelinský, Miroslav
dc.contributor.author Zacharová, Alena
dc.date.accessioned 2010-07-13T16:54:07Z
dc.date.available 2010-07-13T16:54:07Z
dc.date.issued 2006-05-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/1231
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na problematiku erotické reklamy. Smyslem této práce je pokus o vymezení hranic mezi lechtivým a obscénním. Bakalářská práce je rozdělena do dvou hlavních částí: teoretické a praktické. První část seznamuje s historickým vývojem erotiky v reklamě a zobrazováním ženy i muže. Dále se zmiňuje o emancipaci, feminismu, stereotypech i o české společnosti. Praktická část vychází z poznatků teoretického oddílu. Uvádí se zde jakým způsobem je česká reklama regulována a rozebírá konkrétní příklady z praxe na hranici etického. cs
dc.format 42 cs
dc.format.extent 590149 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject erotická reklama cs
dc.subject regulace reklamy cs
dc.subject etika cs
dc.subject erotic advertisment en
dc.subject advertisment regulation en
dc.subject ethics en
dc.title Od lechtivého k obscénnímu - hranice "komunikovatelného" v reklamě 90. let 20. století cs
dc.title.alternative From the suggestive to obscene - on the margin of "communicable" in advertising in 1990's en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Křížek, Zdeněk
dc.date.accepted 2006-05-31
dc.description.abstract-translated The erotic advertising is the topic of the thesis and it's goal is to specify the margin between the suggestive and "obscene" in the advertising. The thesis is dividend into two parts - theoretical and practical. The first part of the thesis deals with historical development of erotic in advertising and illustration of the womens and mens body in the past and nowdays. It shows the connection with the position of a men in the advertising and in the czech society. The practical part shows, how the Czech advertising is adjusted and analysis factual examples on the margin of ethical. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 2655
dc.date.assigned 2006-01-13
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
zacharová_2006_bp.pdfBlocked 576.3Kb PDF View/Open
zacharová_2006_vp.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open
zacharová_2006_op.doc 43Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account