dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Valentová, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T08:53:07Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T08:53:07Z |
|
dc.date.issued |
2010-04-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/12355
|
|
dc.description.abstract |
Kadeřnictví je místo, kde se nabízí služby. Služby, které jsou buď kvalitní, místo kam zákazníci chodí pravidelně a rádi, nebo méně kvalitní a pak si vyhledávají takové místo, které jim jejich představy dokáže splnit. Předmětem mého zkoumání je Kadeřnictví Marcela, které by rádo změnilo místo svého působiště, dále pak své služby přizpůsobilo představám svých zákazníků a připravilo jim právě takové místo, které bude zákazníky vyhledáváno. Vzhledem k tomu, že ve městě, ve kterém se zmíněné kadeřnictví nachází, je 37 kadeřnických provozoven, je příprava nového inovovaného salonu velmi důležitá pro znovuzavedení a udržení se na trhu nabídky a poptávky po kadeřnických službách a s tím spojené. Diplomová práce pomocí dotazníkového šetření zjistí potřeby a představy zákazníků, kteří navštěvují kadeřnictví. Jejich potřeby budou vyhodnoceny a zapracovány do projektu tak, aby byla vytvořena nabídka služeb v kadeřnictví dle zásad správného působení na zákazníka s cílem dosáhnout spokojenosti a opakované návštěvnosti. V projektu bude navržena cesta, jakou by se pracovníci služeb v kadeřnictví měli dát a tím uspokojit představy a potřeby svých zákazníků. SWOT analýza porovná výsledky dotazníkového šetření. Tabulka četnosti ukáže nejlepší cestu nabídky a rozšíření. |
cs |
dc.format |
86 s., 4 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
2496026 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Strategie provozovny
|
cs |
dc.subject |
nabídka služeb
|
cs |
dc.subject |
kvalitní služby
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
spokojenost
|
cs |
dc.subject |
motiv
|
cs |
dc.subject |
vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
kadeřnictví
|
cs |
dc.subject |
The strategy of the establishment
|
en |
dc.subject |
supply of services
|
en |
dc.subject |
quality services
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
satisfaction
|
en |
dc.subject |
mainspring
|
en |
dc.subject |
training
|
en |
dc.subject |
hairdressing
|
en |
dc.title |
Využití nástrojů marketingu k řízení kvality služeb |
cs |
dc.title.alternative |
Aplication of implements of marketing for control of services'quality |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Soukalová, Radomila |
|
dc.date.accepted |
2010-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
Barber is the place to offer services. Services that are either good, a place where customers go regularly and love, or of lower quality, then they look for a place that can fulfill their visions. The subject of my research is Marcela Barber, who would like to change their place of operation, then adapt their services to their customers' expectations and prepare them just such a place that is popular with customers. Given that the city in which Marcela Barber is situated, has 37 hairdressing establishments, is preparing a new changed salon very important for restoring and maintaining the market supply and demand for hairdressing services and associated. Labour finds needs and ideas of hairdressers' visitors. Their needs will be incorporated into the project to create a range of hairdressing services according to proper influence customer to achieve satisfaction and repeat visits. The project will outline the way, which workers in the hairdressing services should go to meet the needs of its customers. SWOT analysis compares the results of a questionnaire survey. Frequency table shows the best way of supply and its extension. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
17088
|
|
dc.date.assigned |
2009-12-01 |
|
utb.result.grade |
D |
|