Analýza systému řízení kvality společnosti EUREST, spol. s r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza systému řízení kvality společnosti EUREST, spol. s r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bartošíková, Romana
dc.contributor.author Peprníková, Kateřina
dc.date.accessioned 2010-07-13T16:56:41Z
dc.date.available 2016-05-27T23:00:27Z
dc.date.issued 2006-05-19
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/1239
dc.description.abstract V mé bakalářské práci se budu zabývat problematikou jakosti ve společnosti EUREST, spol.s r.o., která poskytuje stravovací služby a je ve svém oboru vůdcem trhu. Předmětem mého zájmu bude přístup ke kvalitě v této firmě především ze dvou pohledů - využívání ISO norem a aplikace filozofie Total Quality Management. Vzhledem k zásadnímu významu lidského faktoru v oblasti služeb budu rovněž popisovat, jakou roli hrají ve firmě EUREST, spol. s r.o. její zaměstnanci. cs
dc.format 68 s., 11 s. obr příloh cs
dc.format.extent 2485015 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 19.05.2016
dc.subject Jakost cs
dc.subject systémy managementu jakosti cs
dc.subject ISO normy cs
dc.subject Total Quality Management cs
dc.subject HACCP cs
dc.subject EFQM cs
dc.subject Quality en
dc.subject Quality Management System en
dc.subject ISO standards en
dc.subject Total Quality Management en
dc.subject HACCP en
dc.subject EFQM en
dc.title Analýza systému řízení kvality společnosti EUREST, spol. s r.o. cs
dc.title.alternative The analysis of the quality management system in the company Eurest Ltd en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Krajča, Pavel
dc.date.accepted 2006-06-14
dc.description.abstract-translated In my bachelor thesis I would like to treat the problems of quality in the company Eurest Ltd. This company provides the widest choice of foodservice solutions to business and in-dustry and it is the market leader in this field. The main subject of my work will be their approach to the quality of services, regarded from two different perspectives - first the use of ISO standards, second the application of the philosophy of Total Quality Management. In the respect of the grand importance of the human factor in the filed of services, I will also try to describe the role of the employees in the company Eurest Ltd. en
dc.description.department Ústav průmyslového inženýrství a informačních systémů cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/118 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 4284
dc.date.assigned 2006-03-13
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
peprníková_2006_bp.pdfBlocked 2.369Mb PDF View/Open
peprníková_2006_vp.pdf 47.80Kb PDF View/Open
peprníková_2006_op.pdf 38.43Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account