dc.contributor.advisor |
Bartošíková, Romana
|
|
dc.contributor.author |
Peprníková, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T16:56:41Z |
|
dc.date.available |
2016-05-27T23:00:27Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-19 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/1239
|
|
dc.description.abstract |
V mé bakalářské práci se budu zabývat problematikou jakosti ve společnosti EUREST, spol.s r.o., která poskytuje stravovací služby a je ve svém oboru vůdcem trhu. Předmětem mého zájmu bude přístup ke kvalitě v této firmě především ze dvou pohledů - využívání ISO norem a aplikace filozofie Total Quality Management. Vzhledem k zásadnímu významu lidského faktoru v oblasti služeb budu rovněž popisovat, jakou roli hrají ve firmě EUREST, spol. s r.o. její zaměstnanci. |
cs |
dc.format |
68 s., 11 s. obr příloh |
cs |
dc.format.extent |
2485015 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 19.05.2016 |
|
dc.subject |
Jakost
|
cs |
dc.subject |
systémy managementu jakosti
|
cs |
dc.subject |
ISO normy
|
cs |
dc.subject |
Total Quality Management
|
cs |
dc.subject |
HACCP
|
cs |
dc.subject |
EFQM
|
cs |
dc.subject |
Quality
|
en |
dc.subject |
Quality Management System
|
en |
dc.subject |
ISO standards
|
en |
dc.subject |
Total Quality Management
|
en |
dc.subject |
HACCP
|
en |
dc.subject |
EFQM
|
en |
dc.title |
Analýza systému řízení kvality společnosti EUREST, spol. s r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
The analysis of the quality management system in the company Eurest Ltd |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Krajča, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2006-06-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
In my bachelor thesis I would like to treat the problems of quality in the company Eurest Ltd. This company provides the widest choice of foodservice solutions to business and in-dustry and it is the market leader in this field. The main subject of my work will be their approach to the quality of services, regarded from two different perspectives - first the use of ISO standards, second the application of the philosophy of Total Quality Management. In the respect of the grand importance of the human factor in the filed of services, I will also try to describe the role of the employees in the company Eurest Ltd. |
en |
dc.description.department |
Ústav průmyslového inženýrství a informačních systémů |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/118
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
4284
|
|
dc.date.assigned |
2006-03-13 |
|
utb.result.grade |
A |
|