dc.contributor.advisor |
Popesko, Boris
|
|
dc.contributor.author |
Heczková, Barbara
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T10:11:09Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T10:11:09Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/12501
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na koloběh odběratelských dokladů ve firmě XYZ, a.s. První, teoretická část se stručně zabývá problematikou managementu jakosti včetně normy ISO v návaznosti na procesy, vysvětluje řízení procesů a věnuje se různým modelům procesu změny. V úvodu analytické části práce je představen podnik XYZ, a.s. Je zde popsaný a komplexně zanalyzovaný současný stav koloběhu odběratelských dokladů, na základě kterého je provedena SWOT analýza. Smyslem projektové části práce je navrhnout novou koncepci koloběhu odběratelských dokladů, včetně postupového diagramu. V závěru jsou nastíněné jednotlivé fáze projektu, časová a personální stránka projektu, analýza rizika, ná-vratnost vložených prostředků a doporučení pro vedení společnosti. |
cs |
dc.format |
92 s., 3 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1626963 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
proces
|
cs |
dc.subject |
koloběh
|
cs |
dc.subject |
odběratelské doklady
|
cs |
dc.subject |
měření výkonnosti procesů
|
cs |
dc.subject |
proces změny
|
cs |
dc.subject |
postu-pový diagram
|
cs |
dc.subject |
process
|
en |
dc.subject |
circulation
|
en |
dc.subject |
customer documentation
|
en |
dc.subject |
performance measurement processes
|
en |
dc.subject |
change process
|
en |
dc.subject |
flowchart
|
en |
dc.title |
Návrh nové koncepce koloběhu odběratelských dokladů ve firmě XYZ, a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
Proposal of the new concept of the customer documents in the company XYZ, Inc. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kovářík, Michal |
|
dc.date.accepted |
2010-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis is focused on the cycle of customer documents in a company XYZ, Inc. The first, theoretical part deals with quality management including ISO standards; it continues the process, explains the process control and deals with various models of the change proc-ess. At the beginning of the analysis is presented company XYZ, Inc. You can see de-scribed and analyzed the current cycle of customer documents together with SWOT analy-sis. The aim of the project part of my thesis is to propose a new concept of the cycle of cus-tomer documents, including process flow diagram. In conclusion of diploma thesis I try to outline the individual phases of the project, personal perspective and time perspective of the project, risk analysis, return on investment and recommendation for company's man-agement. |
en |
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/176
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Podniková ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Enterprise Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
16214
|
|
dc.date.assigned |
2010-03-29 |
|
utb.result.grade |
A |
|