Návrh nové koncepce koloběhu odběratelských dokladů ve firmě XYZ, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh nové koncepce koloběhu odběratelských dokladů ve firmě XYZ, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Popesko, Boris
dc.contributor.author Heczková, Barbara
dc.date.accessioned 2010-07-19T10:11:09Z
dc.date.available 2010-07-19T10:11:09Z
dc.date.issued 2010-05-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/12501
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na koloběh odběratelských dokladů ve firmě XYZ, a.s. První, teoretická část se stručně zabývá problematikou managementu jakosti včetně normy ISO v návaznosti na procesy, vysvětluje řízení procesů a věnuje se různým modelům procesu změny. V úvodu analytické části práce je představen podnik XYZ, a.s. Je zde popsaný a komplexně zanalyzovaný současný stav koloběhu odběratelských dokladů, na základě kterého je provedena SWOT analýza. Smyslem projektové části práce je navrhnout novou koncepci koloběhu odběratelských dokladů, včetně postupového diagramu. V závěru jsou nastíněné jednotlivé fáze projektu, časová a personální stránka projektu, analýza rizika, ná-vratnost vložených prostředků a doporučení pro vedení společnosti. cs
dc.format 92 s., 3 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 1626963 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject proces cs
dc.subject koloběh cs
dc.subject odběratelské doklady cs
dc.subject měření výkonnosti procesů cs
dc.subject proces změny cs
dc.subject postu-pový diagram cs
dc.subject process en
dc.subject circulation en
dc.subject customer documentation en
dc.subject performance measurement processes en
dc.subject change process en
dc.subject flowchart en
dc.title Návrh nové koncepce koloběhu odběratelských dokladů ve firmě XYZ, a.s. cs
dc.title.alternative Proposal of the new concept of the customer documents in the company XYZ, Inc. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kovářík, Michal
dc.date.accepted 2010-05-24
dc.description.abstract-translated The thesis is focused on the cycle of customer documents in a company XYZ, Inc. The first, theoretical part deals with quality management including ISO standards; it continues the process, explains the process control and deals with various models of the change proc-ess. At the beginning of the analysis is presented company XYZ, Inc. You can see de-scribed and analyzed the current cycle of customer documents together with SWOT analy-sis. The aim of the project part of my thesis is to propose a new concept of the cycle of cus-tomer documents, including process flow diagram. In conclusion of diploma thesis I try to outline the individual phases of the project, personal perspective and time perspective of the project, risk analysis, return on investment and recommendation for company's man-agement. en
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/176 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Podniková ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Enterprise Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 16214
dc.date.assigned 2010-03-29
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
heczková_2010_dp.pdf 1.551Mb PDF View/Open
heczková_2010_vp.pdf 33.39Kb PDF View/Open
heczková_2010_op.doc 67.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account