Analýza nákupního chování na Internetu
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza nákupního chování na Internetu |
Author: |
Škařupová, Irena
|
Advisor: |
Pilík, Michal
|
Abstract:
|
Cílem této bakalářské práce je analyzovat nákupní chování na Internetu. Práce je rozdělená na část teoretickou a analytickou. V teoretické části jsou zpracovány poznatky z oblasti internetového marketingu a chování zákazníků. V analytické časti je pomocí kvantitativního marketingového šetření, jmenovitě dotazníku, zkoumáno chování zákazníků na Internetu. Tato část je zakončena SWOT analýzou, která předpovídá budoucí vývoj nakupování na Internetu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/12517
|
Date:
|
2010-05-07 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav anglistiky a amerikanistiky |
Discipline:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Grade for thesis and defense:
|
B
13949
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account